ابزار جدید فیسبوک برای انتقال تصاویر به Google Photos - تکفارس 
ابزار جدید فیسبوک برای انتقال تصاویر به Google Photos - تکفارس 

ابزار جدید فیسبوک برای انتقال تصاویر به Google Photos

سجاد اسدی
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - 09:55
ابزار جدید فیسبوک برای انتقال تصاویر به Google Photos - تکفارس 

فیسبوک ابزار جدیدی را منتشر کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا عکس‌ها را مستقیماً به Google Photos منقل کنند.

این ابزار در مرحله اول در کشور ایرلند عرضه شده و تا پایان نیمه اول سال ۲۰۲۰ به صورت جهانی در دسترس همگان قرار خواهد گرفت. استیو استارفیلد، مدیر بخش حریم خصوصی و سیاست‌های عمومی فیسبوک در این رابطه گفت:

نزدیک به یک دهه است که تلاش کرده‌ایم تا این امکان را به کاربران دهیم تا اطلاعات خود را از فیسبوک استخراج کنند. ابزار انتقال تصویری که ما امروز از آن رونمایی می‌کنیم بر اساس کدهای ارتقا یافته پروژه‌های انتقال داده open-source فیسبوک است.

شرکت‌های دیگری مانند اپل، گوگل، توییتر، مایکروسافت و چندین شرکت مشابه دیگر نیز تاکنون در پروژه انتقال داده شرکت کرده‌اند. فیسبوک می‌گوید که انتقال تصاویر به Google Photos گام اول برای حرکت در مسیر این پروژه است و سرویس‌های دیگر هم در آینده اضافه می‌شوند. فیسبوک در حال امتحان کردن این ابزار تازه در کشور ایرلند بوده و قرار است تا بر اساس بازخوردهای کاربران آن را بهبود بخشد.

این ابزار برای آن دسته از کاربران Google Photos کاربردی است که به صورت خودکار از عکس‌های خود پشتیبان تهیه نمی‌کنند. اگر شما کاربر فیسبوک و Google Photos هستید که دائم از تصاویر خود پشتیبان تهیه می‌کنید، به احتمال زیاد پشتیبانی از تصاویری که بر روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌اید بر روی سرویس گوگل وجود دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید