اپل هم‌اکنون در حال بروزرسانی صفحه‌نمایش آیپد پرو و مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی با تکنولوژی جدید می‌باشد - تکفارس 
اپل هم‌اکنون در حال بروزرسانی صفحه‌نمایش آیپد پرو و مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی با تکنولوژی جدید می‌باشد - تکفارس 

اپل هم‌اکنون در حال بروزرسانی صفحه‌نمایش آیپد پرو و مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی با تکنولوژی جدید می‌باشد

بهنام خدابخشی
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - 08:59
اپل هم‌اکنون در حال بروزرسانی صفحه‌نمایش آیپد پرو و مک‌بوک پرو 16 اینچی با تکنولوژی جدید می‌باشد

به گفته‌ی یکی از تحلیلگران فعال کمپانی اپل، مینگ چی کو، کمپانی اپل هم‌اکنون در حال بروزرسانی صفحه‌نمایش آیپد پرو و مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی با تکنولوژی جدید صفحه‌نمایش Mini-LED است. در یک یادداشت تحقیقاتی که توسط MacRumors تهیه شده است، تحلیلگر اپل اذعان داشته که این صفحه‌نمایش جدید به میزان قابل توجهی بهره‌وری و تجربه‌ی کاربران را در تشخیص میزان کیفیت بالا می‌برد.iPad

نمایشگرهای کمپانی اپل از جنبه‌های مختلفی از جمله میزان روشنایی، نرخ تازه‌سازی و مواردی از این دست توانسته‌اند خواسته‌های بازار را جلب نمایند. اکنون بسیاری از افراد علاقه‌مند هستند که ببینند اپل با صفحه‌نمایش جدید خود که می‌تواند میزان بهره‌وری را افزایش دهد، چه خواهد کرد. هم‌اکنون اپل در زمان تولید جدیدترین محصولات خود سعی دارد تا بهره‌مندی از تکنولوژی جدید را سرلوحه قرار دهد و این موضوع در حالی است که در پرچمداران امسال گوشی‌های آیفون از این تکنولوژی استفاده شده است.

همچنین در اوایل سال جاری میلادی این شرکت مک پرو را همراه با یک صفحه‌نمایش حرفه‌ای XDR یا Pro Display XDR راه‌اندازی نمود.

Pro Display XDR بهترین نمایشگر حرفه‌ای در جهان می‌باشد که همراه با مک پرو معرفی و به بازار عرضه گردید. Phil Schiller در این خصوص گفت:

صفحه‌نمایش فوق حرفه‌ای XDR با بهره‌مندی از رزولوشن ۶K رتینا، رنگ‌های بسیار جذاب و وضوح فوق‌العاده و همچنین نسبت کنتراست بسیار بالا و طراحی کاربردی به عنوان جامع‌ترین نمایشگر ارائه‌ شده در بخش ویژگی‌های مختلف می‌باشد.

اکنون انتظار می‌رود که آیپد پرو و مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی اپل در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۰ میلادی با تکنولوژی صفحه‌نمایش جدید عرضه شوند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید