اپلیکیشن Heart Analyzer ساعت‌های هوشمند اپل، بازطراحی شده است - تکفارس 
اپلیکیشن Heart Analyzer ساعت‌های هوشمند اپل، بازطراحی شده است - تکفارس 

اپلیکیشن Heart Analyzer ساعت‌های هوشمند اپل، بازطراحی شده است

مسلم رفیعی
۵ آذر ۱۳۹۸ - 10:44
اپلیکیشن Heart Analyzer ساعت‌های هوشمند اپل، بازطراحی شده است - تکفارس 

Heart Analyzer؛ اپلیکیشنی که می‌تواند با تشخیص ناهنجاری‌های قلب، زندگی شما را نجات دهد، با دریافت ویژگی‌های جدید و بهبودهایی در حال بازطراحی مجدد است. پیش از اینکه وارد جزئیات شویم باید بگوییم که توسعه‌دهندگان این برنامه از بیانیه ابتدایی خویش عقب‌نشینی کرده و تأیید کرده‌اند که سیستم‌عامل‌های iOS 11 و WatchOS 4 هر دو توسط این اپلیکیشن پشتیبانی خواهند شد.

حال اگر شما یک ساعت اپل واچ دارید که از سیستم‌عامل WatchOS 6 بهره می‌برد، می‌توانید از رابط کاربری جدید و روان و همچنین آخرین فناوری‌های ساعت خویش لذت ببرید. نمودارهای بصری جدیدی وجود دارند که ضربان قلب اخیر و همچنین عملکرد روزانه شما را نشان می‌دهند. علاوه بر این‌ها، شما قادر به مشاهده شاخص‌های هفته گذشته مانند Activity و Cardio Points، آن‌هم به‌صورت مستقیم از طریق ساعت خویش خواهید بود.

اما این‌ها تمامی ماجرا نیستند. توسعه‌دهندگان می‌گویند که کاربران Heart Analyzer می‌توانند که جزئیات فعالیت‌های بدنی یک هفته گذشته خود را که شامل ضربان قلب و نمودارهای مختلف می‌شود، با جزئیات بیشتری مشاهده نمایند. شما همچنین می‌توانید اولویت‌های سختی خود را از طریق اپل واچ تعیین کرده و از ویژگی‌های شخصی‌سازی مانند نمودارهای روزانه برای آن‌هایی که نمی‌خواهند ساعت خود را در شب در دست داشته باشند، بهره‌مند شوید.

ویژگی‌های ذکر شده در بالا تنها در ساعت‌هایی موجود هستند که از سیستم‌عامل WatchOS 6.0 بهره می‌برند، اما تمامی کاربران اپل واچ در حال دریافت به‌روزرسانی‌های بهبودیافته هستند و بدین‌صورت دارندگان این ساعت‌ها می‌توانند که با ضربان قلب خود بهتر همگام شده و همچنین از بهبودهای نموداری و سایر قابلیت‌ها نیز برخوردار شوند.

تغییرات Heart Analyzer فراتر از ساعت‌های اپل واچ نیز می‌روند، بنابراین شما می‌توانید از طریق گوشی آیفون خود گزارش‌های جزئی را در میانه ماه دریافت نمایید. زمان‌های استراحت نیز اکنون در نمودار تمرینی کاربران گنجانده شده  و این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا زمان‌های استراحت خود و به طبع، ضربان قلب کمتر خود را تشخیص دهید.

قابلیت عکس‌برداری از نمایشگر نیز برای آن‌هایی که می‌خواهند نمودار فعالیت‌های خود را چاپ کنند، اضافه شده است. این ویژگی آخرین مورد از لیست ویژگی‌های جدید این به‌روزرسانی است. علاوه بر رفع باگ‌هایی که توسعه‌دهندگان در آخرین نسخه از Heart Analyzer اعمال کرده‌اند، لیست تغییرات به قابلیتی اشاره می‌کند که از نشان دادن آخرین آیکون‌های تمرینی در داشبورد جلوگیری می‌نماید.

از سوی دیگر، شاخص‌هایی که کمی غیرمعمولی رفتار می‌کردند نیز تعدیل یافته‌اند. همچنین باگ مربوط به Heart Reports که در آن حداقل ضربان قلب اشتباه نشان داده می‌شد نیر رفع شده است. درنهایت، صفحه خرید اپلیکیشن جهت نظم بیشتر اصلاح شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید