طراحی پلی‌استور گوگل در Wear OS تغییر کرد - تکفارس 
طراحی پلی‌استور گوگل در Wear OS تغییر کرد - تکفارس 

طراحی پلی‌استور گوگل در Wear OS تغییر کرد

بهنام خدابخشی
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - 21:59
طراحی پلی‌استور گوگل در Wear OS تغییر کرد

اکنون قطعا دارندگان ساعت‌های هوشمند با شنیدن این خبر که طراحی پلی‌استور گوگل در سیستم‌عامل گجت‌های پوشیدنی Wear OS تغییرات بزرگی یافته است ، خوشحال خواهند شد. این تغییرات اعمال شده در پلی‌استور جدید سرعت آن را افزایش نداده است ولی در هنگام جستجو در این فروشگاه آنلاین می‌توانید تجربه‌ی بهتری را کسب نمایید. به عبارتی دیگر گوگل‌پلی یک رابط کاربری جدید و آسان‌تر برای کاربرانش رقم زده است.

شخصی به نام farmerbb از کاربران شبکه‌ی اجتماعی ردیت برای اولین‌بار تغییرات مربوط به پلی‌استور را گزارش نمود. اول از همه، تب “Apps on your phone” در بالای صفحه‌ی اصلی پلی‌استور قرار گرفته است و از طرفی دیگر تمامی برنامه‌های اصلی در زیر منوهای تب مذکور پنهان شده‌اند. منوی کشویی از قسمت بالایی حذف شده است و تمامی محتویات آن‌ در بخش پایینی پلی‌استور در دسترس قرار گرفته است. یک زیر منو جدید به “Apps on your phone” اضافه شد در حالی که صفحه‌ی “My Apps” به “Apps on your watch” تغییر نام داد.

اکنون نمای آیکون‌های تعبیه شده بسیار زیباتر و جذاب‌تر به نظر می‌رسد و به طورکلی طراحی آن‌ها بسیار مرتب‌تر شده است. TicWatch Pro 4G، Misfit Vapor 2 و Fossil Sport از جمله ساعت‌های هوشمندی هستند که قبلا این بروزرسانی‌ را دریافت نموده‌اند ولی در طول روزهای آینده سایر ساعت‌های هوشمند نیز بروزرسانی Wear OS را دریافت خواهند کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید