گوشی HTC Desire 19s رسماً معرفی شد - تکفارس 
گوشی HTC Desire 19s رسماً معرفی شد - تکفارس 

گوشی HTC Desire 19s رسماً معرفی شد

سید محمد معلمی
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - 17:32
گوشی HTC Desire 19s رسماً معرفی شد - تکفارس 

شرکت تایوانی HTC، در ماه گذشته دومین گوشی مبتنی بر بلاک‌چین خود یعنی Exodus 1s را معرفی کرد و امروز از یکی دیگر از محصولات پایین‌رده‌اش یعنی مدل Desire 19s رونمایی به عمل آورد. این دستگاه هم‌اکنون در بازار کشور تایوان وجود دارد و به نظر می‌رسد به عنوان نمونه موفق‌تر مدل Desire 12s که سال پیش معرفی شد، عمل خواهد کرد.

به هر حال، در جلوی این موبایل شاهد حضور یک نمایشگر ۶٫۲ اینچی IPS LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس و رزولوشن ۱۹:۹ هستیم. یک ناچ قطره‌ای نیز کوچک در بالای صفحه نمایش به کار رفته تا در آن دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار گیرد. در قاب پشتی، یک پوشش شیشه‌ای مانند تا وسط کشیده شده و نیمه بالایی کاملاً درخشان است. در گوشه سمت چپ لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.9 حضور یافته و در زیر آن نیز لنزهای ۵ مگاپیکسلی زاویه گسترده با دریچه دیافراگم f/2.2 و ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق دیده می‌شوند.

گوشی Desire 19s اچ‌تی‌سی از پردازنده مدیا تک هلیو P22 با ۳ گیگ رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که می‌توان آن ظرفیت را با یک مموری کارت میکرو SD افزایش داد.

گوشی HTC Desire 19s رسماً معرفی شد - تکفارس 

سیستم عامل این دستگاه اندروید ۹ پای و رابط کاربری آن Sense UI است. ظرفیت باتری این موبایل به ۳۸۵۰ میلی‌آمپر بر ساعت می‌رسد و از شارژر سریع ۱۰ واتی هم پشتیبانی می‌کند و می‌توانیم آن را از طریق پورت USB-C شارژ نماییم. سایر امکانات این موبایل نیز عبارتند از NFC و جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری.

کمپانی سازنده تا کنون مدل Desire 19s را به رنگ‌های آبی و مشکی تولید کرده و می‌خواهد آن را با قیمت تقریبی ۲۰۰ دلار به فروش برساند. همان‌طور که گفتیم، فعلاً امکان خرید این گوشی در تایوان وجود دارد ولی مشخص نیست دقیقاً چه زمانی به سایر کشورها می‌آید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.