سونی همچنان به کوچک کردن کسب‌و‌کارهای موبایلی خود ادامه می‌دهد - تکفارس 
سونی همچنان به کوچک کردن کسب‌و‌کارهای موبایلی خود ادامه می‌دهد - تکفارس 

سونی همچنان به کوچک کردن کسب‌و‌کارهای موبایلی خود ادامه می‌دهد

مسلم رفیعی
۱۷ آبان ۱۳۹۸ - 22:33
سونی همچنان به کوچک کردن کسب‌و‌کارهای موبایلی خود ادامه می‌دهد - تکفارس 

سونی تنها ششصدهزار گوشی هوشمند را در آخرین فصل امسال به فروش رسانده است. این میزان نسبت به فروش تمام دوران این شرکت ژاپنی که به کوچک‌کردن کسب‌و‌کارهای موبایلی خود نیز ادامه می‌دهد، کمتر است. اما جداکردن کسب‌وکار گوشی‌های هوشمند شرکت سونی، تنها به این معنا نیست که دستگاه‌های کمتری در هرسال عرضه می‌شوند، بلکه بر روی خدمات مختلفی که به‌طور خاص برای مجموعه اکسپریا طراحی‌شده‌اند نیز تأثیر منفی خواهد داشت.

XperiaBlog گزارش می‌دهد که در چند سال گذشته، سونی مجموعه‌ای از خدمات را قطع کرده و همچنین تعداد دیگری نیز در سال جاری لغو خواهند شد. اولین مورد، اپلیکیشن Sony Email است، که دیگر توسط دستگاه‌های اکسپریا ۵ و سایر گوشی‌های آینده پشتیبانی نخواهد شد.

همچنین آن‌هایی که دارای تلفن همراه اکسپریا هستند، دیگر خبرنامه‌های مرتبط با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را دریافت نخواهند نمود. این خبرنامه‌ها به‌صورت مؤثرتری از تاریخ ۲۵ آذرماه (۱۶ دسامبر) از دسترس خارج می‌شوند. بااین‌حال، مشتریان همچنان اطلاعیه‌های به‌روزرسانی را بر روی تلفن‌های همراه خود دریافت خواهند کرد.

درنهایت، ما اپلیکیشن Sony Album را داریم که دیگر از قابلیت Backup؛ که متعلق به شرکت آمازون است، پشتیبانی نمی‌نماید. اگرچه که این برنامه همچنان وجود خواهد داشت، اما یک به‌روزرسانی به تاریخ ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ (۳۱ مارس ۲۰۲۰) این ویژگی را نیز حذف خواهد کرد. به خاطر داشته باشید که حتی اگر این به‌روزرسانی را بارگیری نکنید، این ویژگی دیگر بعد از این تاریخ کار نخواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید