باتری ۴۳۷۰ میلی‌آمپری در گلکسی اس ۱۰ لایت - تکفارس 
باتری ۴۳۷۰ میلی‌آمپری در گلکسی اس ۱۰ لایت - تکفارس 

باتری ۴۳۷۰ میلی‌آمپری در گلکسی اس ۱۰ لایت

سید محمد معلمی
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - 14:00
باتری ۴۳۷۰ میلی‌آمپری در گلکسی اس ۱۰ لایت - تکفارس 

سامسونگ در ماه مارس سال ۲۰۱۹ از گوشی‌های سری گلکسی اس ۱۰ رونمایی کرد. حالا خبر می‌رسد که این خط تولید قرار است به زودی گسترش یابد و عضو جدیدی به نام گلکسی اس ۱۰ لایت به آن اضافه گردد.

این دستگاه به تازگی امتیازات Geekbench را دریافت کرده بنابراین می‌توانیم با اطمینان بگوییم در آن پردازنده کووالکوم اسنپدراگون ۸۵۵ و رم ۸ گیگابایتی به کار خواهد رفت. ضمن اینکه سیستم عامل آن نیز اندروید ۱۰ خواهد بود. در جدیدترین اخبار هم تأییدیه Anatel کشور برزیل برای این گوشی منتشر شده که نشان می‌دهد باید شاهد باتری ۴۳۷۰ میلی‌آمپر بر ساعت در گلکسی اس ۱۰ لایت باشیم.

البته به احتمال زیاد ظرفیت باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود ولی سازمان برزیلی حداقل میزان را برای این دستگاه در نظر گرفته است. ضمناً، شایعاتی نیز به گوش می‌رسد که قرار است همزمان با این محصول سامسونگ یک شارژر واتی ۴۵ واتی هم به فروش برسد.

در حال حاضر نمی‌دانیم که دقیقاً چه زمانی گلکسی اس ۱۰ لایت معرفی می‌شود ولی اگر قرار است به شایعات تکیه کنیم، باید بگوییم که در آن نمایشگر ۶٫۷ اینچی Super AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، دوربین عقب سه‌گانه با لنزهای ۴۸+۱۲+۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی به کار خواهد رفت.

لازم به ذکر است که این دستگاه به رنگ‌های سفید، مشکی و آبی تولید خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید