اضافه شدن صدای مذکر برای دستیار صوتی کورتانا - تکفارس 
اضافه شدن صدای مذکر برای دستیار صوتی کورتانا - تکفارس 

اضافه شدن صدای مذکر برای دستیار صوتی کورتانا

سجاد اسدی
۱۰ آبان ۱۳۹۸ - 21:00
اضافه شدن صدای مذکر برای دستیار صوتی کورتانا - تکفارس 

دستیار صوتی مایکروسافت، کورتانا در روزهای پایانی امسال ویژگی‌های جدیدی دریافت خواهد کرد که اضافه شدن صدای مرد برای اولین بار به این پلتفرم و همگام‌سازی با نسخه iOS اپلیکیشن Outlook از جمله این ویژگی‌های تازه هستند.

ویژگی جدید Outlook به نام “Play My Emails” (ایمیل‌های من را بخوان) است که به کورتانا اجازه می‌دهد تا ایمیل‌های جدید را به‌صورت خلاصه بررسی کند. به دنبال این بررسی، قادر هستید تا مکالمات خود را از طریق صحبت با کورتانا دسته‌بندی یا نشانه‌گذاری کنید.

ویدیویی که در توییتر توسط یکی از کاربران در رابطه با تغییرات کورتانا منتشر شده همچنین قابلیتی را نشان می‌دهد که صدای مردانه‌ای را می‌توانید برای دستیار هوشمند خود انتخاب کنید. این اولین بار است که مایکروسافت چنین قابلیتی را به پلتفرم خود اضافه می‌کند. متاسفانه در این ویدیو صدایی از دستیار هوشمند با صدای مذکر وجود ندارد و باید صبر کرد تا دید که مایکروسافت با عرضه این ویژگی، چه صدای مردانه‌ای را برای کورتانا انتخاب کرده است.

مضاف بر اینها، قابلیت‌های جدیدی نیز برای کورتانای ویندوز اضافه شده که شامل بخش “Briefing” می‌شود؛ این بخش خلاصه‌ای از ملاقات‌ها و برنامه‌های شما را به صورت روزانه در پوشه پیام‌های دریافتی ارائه می‌دهد و همچنین ابزار جدیدی برای برنامه‌ریزی در تقویم ایجاد کرده است.

هنوز به طور دقیق مشخص نیست که مایکروسافت چه زمانی این ویژگی‌های جدید را برای کورتانا عرضه می‌کند. اما کاربری که با ویدیویی از این ویژگی‌ها در توییتر منتشر کرده، گفته است که این قابلیت احتمالاً تا پایان سال عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.