اسپیکر هوشمند سامسونگ که هیچگاه عرضه نخواهد شد - تکفارس 
اسپیکر هوشمند سامسونگ که هیچگاه عرضه نخواهد شد - تکفارس 

اسپیکر هوشمند سامسونگ که هیچگاه عرضه نخواهد شد

بهنام خدابخشی
۱۰ آبان ۱۳۹۸ - 09:01
اسپیکر هوشمند سامسونگ که هیچگاه عرضه نخواهد شد

قطعا کمپانی سامسونگ در مورد ارزش ارائه‌ی یک اسپیکر هوشمند در بازار کالاهای دیجیتال چنین تصمیمی نگرفته است، این مورد مشخص است که سامسونگ به دلیل ضعف بسیار زیاد بیکسبی در برابر گوگل اسیستنت و الکسا آمازون تصمیم دارد تا اسپیکر هوشمند خود را به بازار عرضه ننماید.

البته لازم به ذکر است که سامسونگ هر موقع بخواهد می‌تواند یک اسپیکر هوشمند با قابلیت پشتیبانی از دستیارهای صوتی مختلف معرفی نماید، بنابراین این موضوع می‌تواند یک از افتخارات سامسونگ محسوب گردد. سال گذشته‌ی میلادی این شرکت اولین بلندگوی هوشمند خود را با نام Galaxy Home معرفی نمود ولی تا به امروز در بازار عرضه نشده است.

البته باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که مقامات ارشد سامسونگ اعلام کرده‌اند بلندگوی هوشمند این کمپانی سرانجام به بازار عرضه خواهد شد اما تا به امروز چنین اتفاقی نیوفتاده است. اکنون بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی SamMobile، سامسونگ دومین بلندگوی هوشمند خود را نیز در کنفرانس توسعه‌دهندگان ۲۰۱۹ سامسونگ با عنوان Galaxy Home Mini معرفی نمود.

این اولین باری نیست که نام Galaxy Home Mini در خبرها اعلام می‌شود ولی قطعا اولین‌بار است که چنین بلندگویی معرفی می‌گردد. اسپیکر هوشمند Galaxy Home Mini قطعا نسخه‌ی کوچکتر و ارزان‌تر Galaxy Home می‌باشد که در سال ۲۰۱۸ میلادی معرفی شد ولی عرضه نشد.

تنها جزئیاتی که توانسته‌ایم از این دستگاه به دست آوریم برخورداری از سیستم صوتی AKG و پشتیبانی از دستیار صوتی Bixby می‌باشد. اکنون ما نمی‌توانیم به این حرف سامسونگ که می‌گوید در آینده‌ای نزدیک به بازار عرضه خواهد شد، اطمینان کنیم زیرا اولین اسپیکر هوشمند خود را نیز سال گذشته معرفی کرد ولی به بازار عرضه نکرد. اما حداقل با معرفی این اسپیکر به این نتیجه رسیده‌ایم که سامسونگ در حال حاضر نیز به تولید اسپیکر هوشمند فکر می‌کند و سعی دارد در این زمینه نیز حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.