دونالد ترامپ می‌خواهد دکمه هوم آیفون را بازگرداند - تکفارس 
دونالد ترامپ می‌خواهد دکمه هوم آیفون را بازگرداند - تکفارس 

دونالد ترامپ می‌خواهد دکمه هوم آیفون را بازگرداند

بهنام خدابخشی
۵ آبان ۱۳۹۸ - 11:29
دونالد ترامپ می‌خواهد دکمه هوم آیفون را بازگرداند

گویا دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، آنقدرها از طراحی جدید گوشی‌های آیفون راضی نیست و خواستار بازگشت دکمه‌ی هوم به گوشی‌های آیفون می‌باشد. آنقدر به تصمیم خود ایمان دارد که تیم کوک، مدیرعامل کمپانی اپل را به توضیح در مورد دلیل تغییر طراحی گوشی‌های آیفون دعوت کرده است.

ممکن است اکنون دونالد ترامپ گوشی خود را به آیفون XS یا آیفون XR و یا حتی یکی از مدل‌های آیفون ۱۱ ارتقا داده باشد ولی این موضوع دلیل نمی‌شود که قطعا از گوشی خود رضایت کافی را داشته باشد. از طرفی دیگر تمامی گوشی‌های پرچمدار اپل به منظور تحقق ساختار صفحه‌نمایش بدون حاشیه دکمه‌ی هوم را که آخرین‌بار در آیفون ۸ مشاهده شده بود، حذف کردند و در نهایت در سال ۲۰۱۷ آیفون X به عنوان پرچمدار متفاوت این کمپانی متولد شد.

در ماه مارس سال ۲۰۱۷ بود که متوجه شدیم دونالد ترامپ گوشی خود را از اندروید به آیفون تغییر داده است اما دقیقا نمی‌دانیم کدام مدل آیفون را در اختیار دارد زیرا آن زمان هنوز آیفون X اپل معرفی نشده بود. پس قطعا گوشی دونالد ترامپ دارای دکمه‌ی هوم می‌باشد. احتمالا هم‌اکنون رئیس جمهوری آمریکا تحت تاثیر شایعات معرفی آیفون SE 2 قرار گرفته است که طراحی مشابه با آیفون ۸ اپل دارا خواهد بود. در واقع آیفون SE 2 می‌تواند خواسته‌ی دونالد ترامپ را پاسخگو باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.