چگونه می‌توان تایپ کردن با حالت سوایپ را در iOS 13 غیر فعال کرد - تکفارس 
چگونه می‌توان تایپ کردن با حالت سوایپ را در iOS 13 غیر فعال کرد - تکفارس 

چگونه می‌توان تایپ کردن با حالت سوایپ را در iOS 13 غیر فعال کرد

پوریا اسدی
۹ آذر ۱۳۹۸ - 23:15
چگونه می‌توان تایپ کردن با حالت سوایپ را در iOS 13 غیر فعال کرد - تکفارس 

بالاخره بعد از مدت‌ها تایپ کردن  به صورت سوایپ  درآیفون در دسترس است‌، اپل هرگز در تغییر شیوه عملکرد صفحه کلید نمادین خود پیش قدم نبوده است. همانطور که می‌دانید تا iOS 8 طول می‌کشد که این شرکت اجازه دهد صفحه کلیدهای شخص ثالث نصب شود و حتی پس از آن‌، بسیاری از کاربران ترجیح می‌دادند با صفحه کلید اصلی iOS کار کنند زیرا این سیستم بسیار زیبا و یکپارچه است  کنترلر مکان نمای بسیار مناسبی دارد.

حالا باید خوشحال باشید زیرا دیگر لازم نیست بین کنترل مکان نما یا صفحه کلید از نوع سوایپ یکی را انتخاب کنید. در iOS 13‌، اپل عملکرد به اصطلاح “Slide to Type” را معرفی کرده است. در اصل دقیقاً مانند صفحه کلید Swype از سال ۲۰۱۳ کار می‌کند – شما انگشت خود را روی صفحه کلید بچرخانید و مطمئن شوید که از تمام حروف مورد نظر برای انتخاب عبور می‌کنید و هوش مصنوعی به طرز جادویی مشخص می‌کند که بدنبال تایپ چه کلماتی هستید. این کار تایپ کردن با یک دست را بسیار ساده‌تر می‌کند‌، به همین دلیل این روش طرفداران زیادی دارد.

این ویژگی – که اپل آن را “Slide to Type” می‌نامد – به طور پیش فرض فعال شده است. اگر به دنبال غیرفعال کردن یا فعال کردن مجدد آن هستید‌، در اینجا می‌توانید راه آن  را پیدا کنید:

به Settings -> General -> Keyboard  بروید. تیک  “Slide to Type” را در پایین صفحه بیابید و بسته به ترجیح خود‌، آن را روشن  یا خاموش کنید.

چگونه می‌توان تایپ کردن با حالت سوایپ را در iOS 13 غیر فعال کرد - تکفارس  چگونه می‌توان تایپ کردن با حالت سوایپ را در iOS 13 غیر فعال کرد - تکفارس  چگونه می‌توان تایپ کردن با حالت سوایپ را در iOS 13 غیر فعال کرد - تکفارس  چگونه می‌توان تایپ کردن با حالت سوایپ را در iOS 13 غیر فعال کرد - تکفارس 

شایان ذکر است که Slide to Type از همه زبان‌ها پشتیبانی نمی کند‌، حداقل فعلا که این طور است. بنابراین‌، اگر زبان مادری شما انگلیسی نیست‌، ممکن است در هنگام استفده از زبان خود نتوانید از ویژگی جدید لذت ببرید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید