حتی در صورت پیش‌خرید سرویس بازی استادیا، ممکن است کمی بیشتر منتظر بمانید - تکفارس 
حتی در صورت پیش‌خرید سرویس بازی استادیا، ممکن است کمی بیشتر منتظر بمانید - تکفارس 

حتی در صورت پیش‌خرید سرویس بازی استادیا، ممکن است کمی بیشتر منتظر بمانید

مسلم رفیعی
۲ آبان ۱۳۹۸ - 12:30
حتی در صورت پیش‌خرید سرویس بازی استادیا، ممکن است کمی بیشتر منتظر بمانید - تکفارس 

زمانی که گوگل اعلام کرد که سرویس بازی ابری استادیای این شرکت در ۲۸ آبان (۱۹ نوامبر) آغاز به‌کار می‌کند، ما فکر کردیم که این کار به‌ معنای آن است که افرادی که ۱۳۰ دلار برای نسخه Founder’s Edition صرف کرده‌اند، فوراً می‌توانند به بازی کردن بپردازند، اما هنگامی‌که این شرکت اعلام کرد که مشغول جایگزینی نسخه فروش‌رفته Founder’s Edition با Premiere Edition است، این سوال به وجود آمد که آیا خریداران Premiere Edition نیر در ۲۸ آبان (۱۹ نوامبر) قادر به بازی خواهند بود؟

دو روز پیش گوگل به The Verge گفت که لزوماً هیچ‌یک از خریداران قادر به بازی کردن در ساعت ۹ صبح مورخه ۲۸ آبان (۱۹ نوامبر)؛ یعنی همان لحظه‌ای که استادیا راه‌اندازی می‌شود، نخواهند بود. دلیل این موضوع نیز این است که گوگل قصد دارد تا کیت‌های خود را به‌موقع به‌دست مشتریان برساند، اما ظاهراً نسخه‌های Premiere Edition به‌موقع به‌دست کاربران نخواهند رسید. گوگل در وبلاگ خود طی هفته گذشته به این موضوع اشاره کرد و این اقدام به‌اندازه کافی اطمینان‌بخش بود. این شرکت اعلام کرده که:

بسته‌های Founder’s Editions از ۲۸ آبان (۱۹ نوامبر) تحویل داده خواهند شد، و این زمانی است که شما درصورتی‌که این سرویس را پیش‌خرید کرده باشید، تمایل دارید که در ساعت ۹ صبح همان روز (۲۸ آبان) به بازی کردن بپردازید. این یک جمع‌بندی است. نسخه Founder’s Edition استادیا به‌طور کامل فروش رفته‌ است. ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا از همه خریداران این نسخه جهت شروع بازی در ۲۸ آبان (۱۹ نوامبر) استقبال نماییم. Stadia Premiere Edition اکنون برای تمام کشورهای مجاز در دسترس قرار دارد. اکنون می‌توانید نسخه دلخواه خود را سفارش دهید.

این اعلام به این معنی است که اگر شما به‌تازگی نسخه ۱۳۰ دلاری Founder’s Edition را سفارش داده‌اید (یعنی یک دسته بازی به رنگ آبی‌ تیره، یک نشان Founder بر روی حساب کاربری شما، توانایی هدیه مجوز سه ماهه به دوستان و همچنین امکان نگهداری از یک نام کاربری منحصربه‌فرد) ممکن است که در روز اول به همه قابلیت‌های آن دسترسی نداشته باشید.

ممکن است که مجبور نباشید زیاد صبر کنید. گوگل می‌گوید که انتظار دارد که در دو هفته اول راه‌اندازی این سرویس ابری، نسخه‌های Founder’s Edition و Premiere Edition به کاربران تحویل داده شوند. این سخنان انگار که بر اساس اعلان‌هایی هستند که در هنگام خرید نسخه Premiere Edition نمایش داده می‌شوند. فروشگاه آنلاین گوگل نشان می‌دهد که اگر شما اکنون یک نسخه Premiere Edition را سفارش دهید، باید آن را در آبان‌ ماه (نوامبر)، حتی بدون پرداخت اضافی جهت تسریع حمل‌و‌نقل تحویل بگیرید.

استادیا در سال ۲۰۲۰ به‌طور گسترده‌تری برای مرورگر وب کروم، لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها و همچنین گوشی‌های هوشمند پیکسل راه‌اندازی خواهد شد. اگر می‌خواهید که منتظر بمانید، دیگر نیازی به خرید نسخه‌های Founder’s Edition و یا Premiere Edition نخواهید داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید