قابلیت بارگیری ویدیوهای Hulu در اندروید نیز در دسترس قرار گرفت - تکفارس 
قابلیت بارگیری ویدیوهای Hulu در اندروید نیز در دسترس قرار گرفت - تکفارس 

قابلیت بارگیری ویدیوهای Hulu در اندروید نیز در دسترس قرار گرفت

مسلم رفیعی
۱ آبان ۱۳۹۸ - 13:04
قابلیت بارگیری ویدیوهای Hulu در اندروید نیز در دسترس قرار گرفت - تکفارس 

Hulu در رابطه با ارائه گزینه بارگیری ویدیو برای مشاهده آفلاین، آهسته‌تر از سایر رقبای خود عمل نموده است اما حداقل، این شرکت به‌سرعت مشغول گسترش این ویژگی است. دیروز Hulu اعلام کرد که قابلیت بارگیری در حال حاضر در گوشی‌ و تبلت‌های اندرویدی نیز موجود است.

این ویژگی برای اولین بار در اوایل این ماه برای iOS و iPadOS عرضه شد. تنها مشتریانی که سرویس No Ads این پلتفرم را (به قیمت ۱۱.۹۹ دلار در ماه) خریداری کنند، قادر به ذخیره فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی هستند تا بعداً آن‌ها را بدون اتصال اینترنتی تماشا نمایند. اگر شما از مشترکین سرویس پایه‌ Hulu (تبلیغات محور) هستید، باید بدانید که تنها می‌توانید محتوا را به‌صورت آنلاین مشاهده نمایید، یعنی قابلیت بارگیری برای شما فعال نخواهد بود.

Hulu اجازه بارگیری ۲۵ عنوان را در حداکثر پنج دستگاه ممکن می‌سازد. شما ۳۰ روز وقت دارید تا محتوای بارگیری شده را مشاهده کنید، اما فقط دو روز وقت دارید تا چیزی را که پیش‌تر شروع کرده‌اید، به پایان برسانید. شما می‌توانید زمانی که به اینترنت وصل شدید، انقضای محتوای موردنظر را تجدید کنید (البته تا زمانی که هنوز بخشی از کاتالوگ Hulu باشند) تا همچنان بتوانید محتوای بارگیری شده را حفظ کنید.

دو گزینه در رابطه با کیفیت ویدیوی بارگیری شده وجود دارد: استاندارد یا بالاتر. حالت استاندارد، سریع‌تر بارگیری شده و همچنین حافظه ذخیره‌سازی کمتری را نیز بر روی دستگاه شما تصرف می‌کند، اما به‌اندازه تنظیمات کیفیت بالاتر خوب به نظر نمی‌رسد.

Hulu اخیراً یک سیستم پسندیدن (like) و نپسندیدن (dislike) را معرفی کرده‌؛ که به مشترکین اجازه کنترل بیشتری را بر محتوا و و توصیه‌های صفحه خانگی خود می‌دهد. Hulu می‌گوید که بهبودهای بیشتری در مورد بهبود تجربه کاربران درراه است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.