شباهت زیاد تبلت آتی هوآوی به آیپد پرو - تکفارس 
شباهت زیاد تبلت آتی هوآوی به آیپد پرو - تکفارس 

شباهت زیاد تبلت آتی هوآوی به آیپد پرو

سید محمد معلمی
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - 16:03
شباهت زیاد تبلت آتی هوآوی به آیپد پرو - تکفارس 

مدت زیادی از معرفی پیشرفته‌ترین تبلت سامسونگ یعنی گلکسی تب اس ۶ (Galaxy Tab S6) نمی‌گذرد. ضمن اینکه اپل هم در حال گسترش تبلت‌های سری آیپد پرو خودش است. در این بین، هوآوی برای اینکه از قافله عقب نماند، می‌خواهد یک تبلت پیشرفته بسازد که احتمالاً اوایل سال آتی میلادی معرفی خواهد شد.

این دستگاه که شاید مدیاپد ام ۷ (MediaPad M7) نامیده شود، دارای نمایشگری بلند خواهد بود که گوشه‌های آن گرد هستند و در اطراف آن نیز حاشیه‌های مشکی رنگ باریکی به چشم می‌خورد تا از این نظر شبیه آیپد پرو اپل باشد. البته نوارهای سیاه اطراف صفحه نمایش آن‌قدری بزرگ هستند تا بتوان در آنها دوربین سلفی و سایر سنسورهای لازم را قرار داد. لازم به ذکر است که هوآوی تصمیم گرفته از شیوه طراحی دارای نقطه سیاه رنگ در این محصولش استفاده کند.

ظاهراً قاب پشتی این تبلت از جنس آلومینیوم خواهد بود و در سمت چپ آن ماژول دوربین عقب عمودی به کار رفته است. متأسفانه به خاطر کیفیت پایین این رندرها نمی‌توانیم دقیقاً بگوییم چند لنز حضور دارد اما به نظر می‌رسد باید شاهد قرارگیری دو لنز و یک چراغ فلاش LED باشیم. دیگر امکانات خارجی این تبلت پورت USB-C و اسپیکرهای قرار گرفته در پایین قاب هستند. ضمناً، نمی‌دانیم آیا جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری در این دستگاه به کار خواهد رفت یا خیر.

سایر امکاناتی که گفته می‌شود در این تبلت مشاهده خواهند شد نیز عبارتند از پشتیبانی از کیبورد مغناطیسی هوآوی و قلم ام (M-Pen) که احتمالاً همزمان با این دستگاه معرفی خواهد شد. درست مانند قلم اپل، استایلوس هوآوی نیز با انرژی مغناطیسی به کناره‌های کیبورد وصل می‌شود تا شاید به صورت بیسیم شارژ شود.

دیگر امکانات و مشخصات فنی داخلی هوآوی مدیاپد ام ۷ هنوز فاش نشده‌اند اما انتظار می‌رود در آن شاهد حضور پردازنده کایرین ۹۹۰، رم ۶ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.