احتمال تغییر دوربین ظاهر شونده در وان پلاس ۸ پرو به یک دوربین شیاری - تکفارس 
احتمال تغییر دوربین ظاهر شونده در وان پلاس ۸ پرو به یک دوربین شیاری - تکفارس 

احتمال تغییر دوربین ظاهر شونده در وان پلاس ۸ پرو به یک دوربین شیاری

مسلم رفیعی
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - 12:30
احتمال تغییر دوربین ظاهر شونده در وان پلاس ۸ پرو به یک دوربین شیاری - تکفارس 

یک افشاگری جدید می‌گوید که وان پلاس می‌تواند دوربین سلفی قدیمی به کار رفته در وان پلاس ۷ و وان پلاس ۷ تی را با یک شیار سوراخ پانچ در وان پلاس ۸ پرو جایگزین نماید. یک طراحی غیررسمی براساس اطلاعات منتشره توسط tipster OnLeaks رسم شده است. این تصویر همچنین نشان می‌دهند که یک حسگر چهارمی نیز در پشت پرچم‌دار بعدی این شرکت قرار داده‌شده؛ یک حسگر ارتفاع‌سنج جهت سنجش عمق.

در کنار تصاویر رسم شده، ۹۱Mobiles همچنین اشاره می‌کند که این گوشی مجهز به یک صفحه‌نمایش ۹۰ هرتزی خمیده خواهد بود، که با‌اندازه ۶٫۶۵ اینچی خود، یک مقدار کوچک‌تر از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی وان پلاس ۷ تی است. علاوه بر نبود دوربین سلفی ظاهر شونده (pop-up)، اطلاعات حاکی از آن است که ما شاهد تغییرات بزرگ زیادی در محصول بعدی وان پلاس نخواهیم بود.

تصاویر وان پلاس ۸ پرو در همان ماه منتشر می‌شوند که CashKaro تصاویری را از آنچه که می‌تواند برادر میان‌ رده مدل پرو، یعنی وان پلاس ۸ باشد را بر اساس اطلاعات OnLeaks رسم نموده است. به نظر می‌رسد که مدل میان‌رده فاقد حسگر ۳D ToF یافت‌شده در مدل پرو باشد و بنابر گزارش‌ها، احتمالاً مدل کوک‌تر در صفحه‌نمایشی ۶.۵ اینچی ظاهر شود.

اگرچه ما هنوز از زمان رونمایی از این تلفن‌ها خیلی دور هستیم (مثلاً وان پلاس ۷ و ۶ هر دو در اردیبهشت‌ماه (مه) رونمایی شدند) ، اما افشاگری‌های اخیر OnLeaks دقیق بوده‌اند. The tipster توانست به‌طور دقیق دوربین مربعی‌ شکل آیفون ۱۱ را در دی‌ماه (ژانویه) پیش‌بینی کند. این منبع همچنین پیش‌تر نیز اطلاعات دقیقی را در مورد محصولات وان پلاس قبل از عرضه آن‌ها منتشر کرده بود. دوربین سلفی ظاهر شونده عملکرد خوبی داشت، اما به نظر می‌رسد که وان پلاس آماده تغییرات باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید