سریالی در مورد اوبر در دست تولید است - تکفارس 
سریالی در مورد اوبر در دست تولید است - تکفارس 

سریالی در مورد اوبر در دست تولید است

پوریا اسدی
۲۷ مهر ۱۳۹۸ - 10:00
سریالی در مورد اوبر در دست تولید است - تکفارس 

آیا از طرفداران سریال Billions هستید؟ پس ممکن است شما علاقه‌مند به جدیدترین پروژه از نویسندگان  این سریال یعنی برایان کوپلمن و دیوید لوین باشید.

به گزارش ورایتی این دو در حال توسعه نمایشی درمورد سرویس اشتراک گذاری خودرو اوبر هستند. ظاهراً روی محاکمات واقعی و مصائب روزهای اولیه شرکت به عنوان یک استارتاپ جدید و تراویس کالانیک ، مدیرعامل سابق شرکت که به دلیل نگرانی‌های اخلاقی و سایر مسائل مربوط به مدیریت از کار کنار گذاشته شد، می‌پردازد. از این درام با پیچ و تاب زیاد و شخصیت‌های بزرگتر از زندگی واقعی انتظار زیادی داشته باشید.

این سریال مبتنی بر کتاب مایک ایزاک، خبرنگار فناوری نیویورک تایمز ،Super Pumped: Battle for Uber خواهد بود . به گزارش ورایتی مانند برنامه Billions که تازه برای یک فصل پنجم تمدید شده است، این برنامه برای شبکه Showtime تولید می‌شود. ( Showtime و CNET از شرکت‌های تابعه CBS هستند.)

هنوز جزئیاتی از زمان پخش این نمایش در دست نیست و اینکه چه کسی در آن بازی خواهد کرد یا حتی چه کسی خوانده برای ایفای نقش مد نظر است هم اطلاعاتی در دست نیست اما اگر کوپلمن و لوین در پروژه‌ای شرکت کنند، باید منتظر برنامه خوبی باشیم. این دو قبلاً فیلم‌نامه Ocean’s 13 و Runaway Jury را نوشته اند. اوبر تا به این لحظه اظهار نظری ننموده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.