اپل آیپد ۲۰۱۹ در هندوستان عرضه شد - تکفارس 
اپل آیپد ۲۰۱۹ در هندوستان عرضه شد - تکفارس 

اپل آیپد ۲۰۱۹ در هندوستان عرضه شد

هادی اسماعیل‌زاده
۲۲ مهر ۱۳۹۸ - 16:00
اپل آیپد ۲۰۱۹ در هندوستان عرضه شد - تکفارس 

اپل آیپد ۲۰۱۹ حال در کشور هند برای خرید در دسترس قرار گرفته است. آیپد جدید ۲۰۱۹ همراه با سری آیفون ۱۱ در سپتامبر سال جاری میلادی معرفی شد. مدل وای‌فای آخرین نسل آیپد با قیمت ۲۹۹۰۰ روپیه به فروش می‌رسد در حالی که مدل سیار آن با قیمت ۴۰۹۰۰ روپیه عرضه خواهد شد.

آیپد جدید ۲۰۱۹ را می‌توان از طریق وب‌سایت آنلاین آمازون و فلیپ کارت خریداری کرد. هر دو فروشنده به عنوان بخشی از جشنواره فروش خود، تخفیفات جداگانه‌ای برای خرید این دستگاه در نظر گرفته‌اند. کسانی که آیپد جدید را با استفاده از کارت اعتباری بانک ICICI و کارت debit از آمازون خریداری کنند، ۱۰ درصد تخفیف خواهند گرفت. از طرفی، کسانی که با استفاده از کارت‌های اعتباری بانک SBI اقدام به خرید کنند، این تخفیف ۱۰ درصدی را دریافت خواهند کرد.

مشخصات اپل آی‌پد ۲۰۱۹

هفتمین نسل از اپل آیپد، صفحه نمایشی ۱۰٫۲ اینچی با وضوح ۲۱۶۰x1620 پیکسل ارائه می‌کند. این دستگاه قدرت خود را از چیپست Apple A10 Fusion در کنار پردازنده M10 می‌گیرد. در حوزه دوربین، این دستگاه به دوربین عقبی ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و قابلیت ضبط ویدئو‌هایی با وضوح ۱۰۸۰p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد. دوربینی با کیفیت ۱٫۲ مگاپیکسل و دیافراگم f/2.2 در قسمت جلویی آیپد نیز قرار دارد.

در نظر داشته باشید که آیپد نسل هفتم همچنین اولین آیپدی است که امسال عرضه شده و iPadOS را اجرا خواهد کرد. آیپد جدید از قلم نسل اول اپل نیز پشتیبانی خواهد کرد. قلم اپل را می‌توان به صورت جداگانه و با قیمت ۸۵۰۰ روپیه خریداری کرد. این دستگاه همچنین با ویژگی Smart Connector برای پشتیبانی از کیبورد همراه خواهد بود. همچنین در جلوی آن یک تاچ آیدی وجود دارد و اسپیکرهایی استریو با پورت Lightning نیز دارد.

اپل آیپد ۲۰۱۹ یک باتری ۳۲W داخلی دارد. اپل ادعا می‌کند که آی‌پد نسل هفتمی برای کاربردهایی همچون گشت و گذار در وب، تماشای ویدئو و استریم صوتی، بیش از ۱۰ ساعت دوام باتری خواهد داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید