تلاش فیسبوک جهت ترویج استفاده از Portal در محیط‌های کاری - تکفارس 
تلاش فیسبوک جهت ترویج استفاده از Portal در محیط‌های کاری - تکفارس 

تلاش فیسبوک جهت ترویج استفاده از Portal در محیط‌های کاری

مسلم رفیعی
۱۹ مهر ۱۳۹۸ - 13:30
تلاش فیسبوک جهت ترویج استفاده از Portal در محیط‌های کاری - تکفارس 

فیسبوک اعلام کرد که دستگاه چت تصویری Facebook Portal این شرکت قادر خواهند بود تا Workplace؛ نرم‌افزار همکاری این شرکت را اجرا کند. بنابراین شما قادر خواهید بود تا تماس‌های ویدیویی خود را در محیط کار با استفاده از فناوری Portal انجام دهید. تا به حال، فیسبوک در وهله اول Portal را به‌عنوان راهی برای چت کردن با دوستان و خانواده مدنظر قرار داده بود، اما این بروزرسانی کار محور، این دستگاه را به محیط‌های کاری نیز پیشنهاد می‌دهد.

به گفته VentureBeat، تماس‌های ویدیویی مربوط به Workplace همانند دستگاه‌های خانگی به نظر می‌رسند و همچنین از Portal Smart Camera نیز جهت قرار دادن خودکار کاربران در تماس‌ها استفاده شده است. یک تصویر بازاریابی فیسبوک نشان می‌دهد که شما می‌توانید محتوا را با فردی که مشغول صحبت با وی هستید، به اشتراک بگذارید.

تماس‌های ویدیویی ذکر شده، تا ۵۰ شرکت‌کننده را پشتیبانی خواهند نمود. با این حال، شما هنوز نمی‌توانید از قابلیت Facebook Live استفاده کنید. ظاهراً این ویژگی نیز به‌زودی اضافه خواهد شد.

با این وجود، به نظر می‌رسد که یک حذف سخت‌افزاری قابل‌توجه در عرضه اولیه این محصول رخ دهد. ظاهراً شما نمی‌توانید از Workplace در Portal TV تازه معرفی شده‌، استفاده کنید. Portal TV به یک تلویزیون متصل می‌شود و بدین‌شیوه شما می‌توانید تماس‌های ویدیویی خود را بر روی یک نمایشگر بزرگ‌تر مشاهده کنید. این قابلیت یک روش ایده‌آل برای استفاده از Workplace است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید