شورلت قصد دارد تا مدل کلرادوی خود را بروزرسانی نماید - تکفارس 
شورلت قصد دارد تا مدل کلرادوی خود را بروزرسانی نماید - تکفارس 

شورلت قصد دارد تا مدل کلرادوی خود را بروزرسانی نماید

مسلم رفیعی
۱۸ مهر ۱۳۹۸ - 12:45
شورلت قصد دارد تا مدل کلرادوی خود را بروزرسانی نماید - تکفارس 

شورلت کلرادو یکی از محبوب‌ترین کامیون‌های متوسط‌‌ اندازه است. جنرال موتورز ۵۲۰،۰۰۰ نمونه را از آن در طول پنج سال گذشته فروخته است. این شرکت برای اینکه مشتریان بیشتری را دوباره جذب نماید، قصد دارد که مدل ۲۰۲۱ این خودرو را متحول نماید.

خیلی هیجان‌زده نشوید. برخی از بروزرسانی‌های مهم انجام شده‌اند، اما این تغییرات هنوز هم نسبت به محصولی که رقابتی محسوب می‌شود، سبک هستند. شاید این محصول مجدد بازسازی شود اما به هر حال، چند تار موی خاکستری را نشان داده است. مرکز تغییرات، مربوط به بهبود سازگاری با جاده‌های خاکی و نیز ایجاد یک تمایز بهتر میان عملکردهای دیفرانسیل در وضعیت‌های مختلف است.

ضعیف‌ترین مدل‌های کلرادو یعنی WT و LT به یک پاپیون طلایی جدید مجهز خواهند شد. از طرف دیگر، مدل‌هایZ۷۱ یک لوگوی سیاه‌رنگ را به کار می‌گیرند. هر سه سطح این تعدیلات، تغییرات قسمت‌های مرکزی، بازسازی کمربند پایینی و حتی صفحه لاستیکی جلو را نیز برای سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته‌اند.

در مورد تغییرات ظاهری، درب عقب تمامی مدل‌ها با نام برجسته حکاکی شده شورلت تزئین خواهند شد. این تغییرات جایگری لوگوی سنتی این خودرو شده‌اند. مدل‌های Rough-and-ready Z71 و ZR2 نیز در یک رنگ جدید ماسه – فلزی در دسترس خواهند بود. سایر ویژگی‌های جدید ۲۰۲۱ ZR2 شامل قرار دادن لوگوی Chevrolet بر روی توری هواکش جلوی ماشین و یک قلاب قرمز رنگ می‌شوند.

یکی از سخنگویان شورلت گفت که این تغییرات خارجی در نظر گرفته شده‌اند تا به کلرادو کمک کنند که بهتر با بقیه پیکاب‌ها هماهنگ شود. این خودرو با همراهی مدل‌های کاملاً بازطراحی شده Silverado، ظاهری کاملاً هجومی خواهد داشت. وقتی درباره تعدیلات داخلی بالقوه از وی پرسیده شد، او گفت که هیچ تغییر مهمی برای سال ۲۰۲۱ به کابین کلرادو نخواهد آمد. کابین این خودرو به‌اندازه کافی خوب است، اما قطعا می‌تواند از تغییر دکوراسیون ساده‌ای بهره‌مند شود.

با فراهم آوردن قابلیت اجرایی موثر در جاده‌های خاکی، مدل‌های ZR۲ بار دیگر از Multimatic DSSV پیشرفته (که در واقع سوپاپ ماسوره متغیر سیستم تعلیق است) حساس به محیط بهره خواهند برد. این کامیون‌ها همچنین در میان مدل‌های ضعیف‌تر، به قفل‌های استاندارد دیفرانسیل، هم در جلو و هم عقب، یک مانع تعلیق ۲ اینچی و نیر  بازوهای کنترل آهنی و چدنی ۳٫۵ اینچی مجهز خواهند شد.

اولین شروع به کار شورلت کلورادو ۲۰۲۱، در روز ۱۸ مهر ۱۳۹۸ (۱۰ اکتبر ۲۰۱۹) در رویداد Method Race Wheel Laughlin Desert Classic امسال است. سپس مدل ZR۲ نیز در نمایش SEMA در لاس وگاس نشان داده خواهد شد که این رویداد نیز قرار است از ۱۴ تا ۱۷ آبان (۵ تا ۸ نوامبر) برگزار شود.

همانند گذشته، جدیدترین مدل کلرادو نیز باید در کارخانه جنرال موتورز در وینتزویل میزوری مونتاژ شود، هر چند که اعتصاب اتحادیه کارگران آمریکا (UAW) می‌تواند تولید این محصول را به تأخیر بیندازد. طبیعتاً قیمت‌گذاری و در دسترس بودن این خودرو با نزدیک شدن به تاریخ فروش آن، اعلام خواهد شد. عرضه عمومی این ماشین نیز با فرض اینکه تولید آن طبق برنامه پیش برود، باید اوایل سال آینده باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید