طراحی نسخه اندرویدی اپلیکیشن‌های اختصاصی گوگل تغییر کرد - تکفارس 
طراحی نسخه اندرویدی اپلیکیشن‌های اختصاصی گوگل تغییر کرد - تکفارس 

طراحی نسخه اندرویدی اپلیکیشن‌های اختصاصی گوگل تغییر کرد

بهنام خدابخشی
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - 18:59
طراحی نسخه اندرویدی اپلیکیشن‌های اختصاصی گوگل تغییر کرد

کمپانی Mountain View در ابتدای روز جاری اعلام کرد که هم‌اکنون یک طراحی ظاهری جدید برای اپلیکیشن‌های Google’s Docs and Slides، Sheets در دسترس می‌باشد. اکنون اگر منتظر ویژگی‌های جدید و قابلیت‌های مختلف هستید، باید بگوییم که خبری از این موراد نیست و تنها شکل ظاهری این اپلیکیشن‌ها تغییر کرده است. کمپانی گوگل نیز تایید کرد که در این بروزرسانی‌ها هیچگونه تغییر عملکردی حاصل نشده است، بنابراین تنها موردی که می‌توان دریافت کرد پیشرفت‌های بصری می‌باشد.

پیشرفت‌های بصری که توسط گوگل مورد تایید قرار گرفته است شامل یک لیست اسناد می‌باشد که مجددا تنظیم شده است، تایپ‌های مختلف جهت خواندن مطالب می‌باشد، همچنین لوگوی اپلیکیشن‌ها نیز در این میان تغییر کرده است. همچنین گوگل اعلام کرد که پیش‌تر طراحی اپلیکیشن Docs and Slides تغییر کرده بود ولی اکنون دوباره دستخوش تغییر قرار گرفت. از طرفی دیگر طراحی جدید Google Sheets در ساعاتی از امروز برای نسخه‌ی اندرویدی این اپلیکیشن ارائه خواهد شد، بنابراین امروز می‌توانید منتظر باشید تا پیشرفت‌های بصری جدید اعمال گردند.

یکی از بزرگترین اهداف اعمال تغییرات ظراهری برای اپلیکیشن‌های مذکور این است که کمپانی گوگل قصد دارد تا حس جدیدی به کاربران برنامه‌های G Suite گوگل ارائه دهد. با این وجود که بروزرسانی جدید هم‌اکنون به صورت جهانی برای تمامی دستگاه‌های اندرویدی ارائه می‌گردد اما تا زمانی که تمامی افراد بتوانند این بروزرسانی‌ها را دریافت کنند به احتمال یک هفته زمان ببرد، بنابراین در صورتی که هم‌اکنون در دستگاه شما بر روی اپلیکیشن، تغییراتی اعمال نشده است باید کمی صبور باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.