پی‌پال از انجمن لیبرا خارج شد - تکفارس 
پی‌پال از انجمن لیبرا خارج شد - تکفارس 

پی‌پال از انجمن لیبرا خارج شد

مسلم رفیعی
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - 11:00
پی‌پال از انجمن لیبرا خارج شد - تکفارس 

فیسبوک در حال رویارویی با مشکلات بیشتری است. پی‌پال (PayPal)، یکی از اعضای انجمن لیبرا، در این لحظه تصمیم به کناره‌گیری از این انجمن نموده است. پی‌پال بیانیه زیر را جهت توضیح دلایل خود منتشر کرده است:

ما حامی اهداف لیبرا خواهیم بود و همچنان به‌دنبال ادامه گفتگوها درباره راه‌‌حل‌های همکاری در آینده هستیم. فیسبوک یک شریک استراتژیک و با ارزش برای پی‌پال بوده‌ است. ما به شراکت خود ادامه می‌دهیم و همچنین از فیسبوک در سایر زمینه‌ها حمایت می‌کنیم.

لیبرا نیز به سهم خود، این بیانیه را منتشر کرد:

ایجاد یک شبکه پرداخت مدرن، سازگار و دارای امنیت بالا جهت قدرت‌دهی به میلیاردها کاربر محروم، یک سفر است نه یک مقصد. این سفر جهت ساخت یک شبکه پرداخت نسلی مانند پروژه لیبرا، یک مسیر آسان را پیش‌رو نخواهد داشت. ما می‌دانیم که این تغییرات مشکل هستند و هر سازمانی که این سفر را آغاز کرد، باید ارزیابی خود را از خطرات و پاداش‌های آتی در راه نیل به این ارز دیجیتال انجام دهد. ما مشتاقانه منتظر اولین جلسه شورای همکاری در ۱۰ روز آینده هستیم و بروزرسانی‌های متعاقب آن را نیز منتشر خواهیم نمود. این جزئیات شامل ۱۵۰۰ شرکتی که جهت مشارکت در این جلسه علاقه نشان داده‌اند، نیز می‌شود.

لیبرا هنوز نتوانسته است که بر چنین مشکلاتی فائق آید. موشکافی‌های دقیق قانون‌گذاران در مناطقی مانند بریتانیا نیز دست‌اندازهایی را در مسیر جاه‌طلبی‌های فیسبوک قرار داده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.