احتمال ابداع روش جدید راه‌اندازی گوگل اسیستنت در پیکسل ۴ - تکفارس 
احتمال ابداع روش جدید راه‌اندازی گوگل اسیستنت در پیکسل ۴ - تکفارس 

احتمال ابداع روش جدید راه‌اندازی گوگل اسیستنت در پیکسل ۴

سید محمد معلمی
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - 14:01
احتمال ابداع روش جدید راه‌اندازی گوگل اسیستنت در پیکسل ۴ - تکفارس 

امکان فعالسازی گوگل اسیستنت در گوشی‌های پیکسل به راحتی امکان‌پذیر است زیرا کاربران باید عبارت Ok Google را بگویند یا کناره‌های دستگاه را فشار دهند تا دستیار صوتی کمپانی مالک اندروید پاسخ آنها را بدهد. حالا و بر اساس ادعای سایت ۹to5Google، قرار است روش سومی هم به دو شیوه گفته شده اضافه گردد.

بر این اساس، گوگل می‌خواهد روشی بیفزاید تا افراد با برداشتن گوشی گوگل اسیستنت را فعال کنند. این‌گونه برداشت می‌شود که این قابلیت شبیه گزینه برداشتن گوشی و روشن شدن صفحه نمایش خواهد بود.

علی‌رغم اینکه خبر منتشر شده فعلاً یک احتمال است ولی به نظر می‌رسد استفاده از این قابلیت با مشکلاتی همراه شود. برای مثال، امکان دارد هر بار که گوشی را برمی‌دارید گوگل اسیستنت فعال شود حال آن‌که ممکن است همیشه لازم نباشد این دستیار هوشمند پاسخ دستورات افراد را بدهد. شاید هم گوگل می‌خواهد ترکیبی از دو روش فعالسازی نامبرده را به محصولاتش بیاورد یا این قابلیت را تنها در تنظیمات گوگل اسیستنت قرار خواهد داد. به هر حال، فعلاً نمی‌توانیم به صورت قطعی اظهارنظر کنیم.

در پایان اشاره کنیم که انتظار می‌رود در تاریخ ۱۵ اکتبر از گوشی‌های خانواده پیکسل ۴ در شهر سانفرانسیسکو رونمایی به عمل آید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید