قیمت گوشی‌های پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال فاش شد - تکفارس 
قیمت گوشی‌های پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال فاش شد - تکفارس 

قیمت گوشی‌های پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال فاش شد

سید محمد معلمی
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - 13:32
قیمت گوشی‌های پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال فاش شد - تکفارس 

به زودی از گوشی‌های جدید گوگل موسوم به پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال رونمایی به عمل خواهد آمد اما به سبب انتشار تصاویر و اخبار متعدد حالا می‌دانیم این دستگاه‌ها چه شکلی خواهند بود و چه ویژگی‌هایی خواهند داشت. معرفی این نسل از موبایل‌های گوگل کمی خاص خواهد بود زیرا خودِ این کمپانی ابتدا تصمیم گرفت تصاویری از شیوه طراحی دوربین این محصولات و ویژگی‌های جدید آنها منتشر کند.

این‌بار Evan Blass که در زمینه فاش کردن اطلاعات گوشی‌های مختلف شناخته می‌شود، با استفاده از یک تصویر از کشور کانادا قیمت پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال را مشخص کرده است. بر این اساس، نمونه‌های دارای حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی پیکسل ۴ به ترتیب تقریباً ۱۰۵۰ و ۱۲۰۰ دلار کانادا و نمونه‌های دارای حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی پیکسل ۴ ایکس ال حدوداً ۱۲۰۰ و ۱۳۶۰ دلار کانادا قیمت خواهند داشت. به خاطر داشته باشید که اعداد و ارقام اعلام شده با توجه به قیمت ارز در کشورهای مختلف متغییر خواهد بود بنابراین ارزان‌ترین و گران‌ترین این دستگاه‌ها تقریباً به ترتیب ۷۹۰ و ۱۰۲۰ دلار آمریکا قیمت‌گذاری شده‌اند.

قیمت گوشی‌های پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال فاش شد - تکفارس 

در پایان اشاره کنیم که گفته می‌شود پیکسل ۴ از پردازنده کووالکوم اسنپدراگون ۸۵۵ و ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. ضمن اینکه در قاب پشتی آن شاهد حضور سه لنز (شبیه آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس) جای گرفته در ماژول مربعی خواهیم بود. به علاوه، در نوار مشکی رنگ بالای نمایشگر نیز لنز دوربین سلفی و چیپ‌ست Soli به کار خواهند رفت. در ضمن انتظار می‌رود در تاریخ ۱۵ اکتبر از گوشی‌های خانواده پیکسل ۴ رسماً رونمایی شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید