Hulu قصد دارد تا خوانایی منوهای خود را افزایش دهد - تکفارس 
Hulu قصد دارد تا خوانایی منوهای خود را افزایش دهد - تکفارس 

Hulu قصد دارد تا خوانایی منوهای خود را افزایش دهد

مسلم رفیعی
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - 12:15
Hulu قصد دارد تا خوانایی منوهای خود را افزایش دهد - تکفارس 

دو روز پیش، Hulu اعلام کرد که قصد دارد تا تاری و نیز پس‌زمینه متون اپلیکیشن خود را تنظیم کند تا خواندن و جهت‌یابی محتوا آسان‌تر شود. این شرکت می‌گوید که این تغییرات بخشی از تمرکز آن بر قابلیت دسترسی هستند، اما به احتمال زیاد این پیشرفت‌های خوانایی متون، مورد توجه تمام کسانی که از این سرویس استفاده می‌کنند، قرار خواهد گرفت.

حرکت به سوی پس‌زمینه‌های متحرک (gradient) بخشی از طراحی مجدد Hulu در سال ۲۰۱۷ بود و همچنین این شرکت، یک افکت شفافیت را به کلمات و آیکون های غیرمهم خود اضافه نمود. حال، Hulu قصد دارد تا قابلیت استفاده اپلیکیشن خود را بالاببرد. شما می‌توانید تفاوت بین منوهای قدیمی و جدید را در پایین مشاهده کنید. نمی‌دانیم که اعمال این ویژگی چه‌اندازه طول کشیده است، اما به‌ هر حال تفاوت بزرگی را ایجاد می‌کند.

 

Hulu می‌گوید که خوانایی صفحه‌نمایش را در برنامه خود بهبود بخشیده است. یک خواننده صفحه‌نمایش که کاربران را در Hulu UX راهنمایی می‌کند، از طریق تنظیمات دستگاه شما قابل فعال‌سازی است. دو تن از کارمندان این پلتفرم ویدیویی طی یک پست وبلاگی نوشتند:

ما در ابتدای سال جاری بر طراحی پلتفرم و همچنین راه‌اندازی یک مرکز توصیف صوتی در پایگاه اینترنتی خود متمرکز شدیم. توصیفات صوتی به کاربران امکان می‌دهد تا با استفاده از دستورات صوتی، بتوانند محتوای موردنظر خود را سریع و آسان پیدا نمایند. البته لیست تغییرات به همین موارد ختم نمی‌شود.

در رابطه با پیشرفت‌های بحث شده، این شرکت می‌گوید که کاربران Roku بلافاصله می‌توانند آن‌ها را مشاهده نمایند، و همچنین این شرکت قصد دارد تا این بهبودها را طی چند هفته آتی به اندروید، iOS ،iPadOS و سایر دستگاه‌های اتاق نشیمن نیز بیاورد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید