گوپرو دوربین هیرو ۸ بلک را معرفی کرد - تکفارس 
گوپرو دوربین هیرو ۸ بلک را معرفی کرد - تکفارس 

گوپرو دوربین هیرو ۸ بلک را معرفی کرد

امیر عسگری
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - 14:30
گوپرو دوربین هیرو ۸ بلک را معرفی کرد - تکفارس 

گوپرو رسما از دوربین جدید خود با نام هیرو ۸ بلک (Hero 8 Black) رونمایی کرد.

امکان سفارش این دوربین از امروز وجود دارد و قیمت آن نیز ۳۹۹ دلار تعیین شده است. این دوربین نسبت به دوربین هیرو ۷ در زمینه‌های کیفیت تصاویر، لرزشگیر تصویر و بخش نرم‌افزار بهبود پیدا کرده است.

اما بزرگترین تغییر مربوط به وسیله جانبی جدیدی به نام Mods است که به کاربر اجازه می‌دهد تا میکروفون با کیفیت، چراغ ال‌ای‌دی کوچک اما قدرتمند و صفحه نمایش متحرک را به دوربین خود متصل کند. هر کدام از این موارد بصورت جداگانه کاربردی هستند، اما وقتی کنار همدیگر قرار می‌گیرند بسیار به ویلاگینگ (vlogging) کمک می‌کنند.

مدیا ماد (Media Mod) با قیمت ۷۹ دلار شبیه به فریم است که گوپرو در چند سال گذشته به فروش می‌رسانده است. یک میکروفون کوچک به همراه یواس‌بی تایپ سی، HDMI و پورت ۳٫۵ میلیمتری که همگی در آن تعبیه شده‌اند، به همراه دو پایه برای اتصال لوازم جانبی برای آن در نظر گرفته شده است.

نمایشگر ماد (Display Mod) با قیمت ۷۹ دلار دارای یک صفحه نمایش ۱٫۹ اینچی است که به مدیا ماد متصل می‌شود. ضمن اینکه برای گرفتن عکس سلفی نیز می‌توانید آن را به سمت بالا بکشید.

لایت ماد با قیمت ۴۹ دلار و ضد آب است و تا ۲۰۰ لومن نور را تامین می‌کند. نمایشگر و ال‌ای‌دی هر دو دارای باتری داخلی هستند و از باتری هیرو ۸ استفاده نمی‌کنند. گوپرو معتقد است به دلیل قدرت، اندازه و کیفیت ساخت لایت ماد، این محصول مورد استقبال افراد زیادی قرار بگیرد. با توجه به گفته این شرکت، در آینده مادهای بیشتری نیز عرضه خواهند شد.

هیرو ۸ بلک تصاویری با کیفیت ۴K و تا ۶۰ فریم بر ثانیه را ضبط می‌کند. ضمن اینکه ویژگی هایپر اسموت (Hyper Smooth) نیز نسبت به هیرو ۷ بسیار بهبود پیدا کرده است. این دوربین می‌تواند به صورت مستقل به لوازم جانبی متصل شود.

گوپرو با معرفی Mods استراتژی جالبی را در پیش گرفته است و با استفاده از آن راه رقابت هیرو ۸ بلک را از سایر رقبای خود جدا کرده است. ضمن اینکه به کمک آن می‌تواند کسانی را که به دنبال دوربین‌های بزرگ و گران‌ قیمت هستند را نیز به خرید این دوربین ترغیب کند.

به کمک Mods نه تنها کاربران می‌توانند به راحتی از دوربین و امکانات آن استفده کنند، بلکه به گوپرو نیز این امکان را می‌دهد تا بخش کوچکی از بازار لوازم جانبی را که از دست داده بود دوباره در اختیار بگیرد.

پابلو لما (Pablo Lema) مسئول تیم محصولات و تجربه کاربران گوپرو:

ما به وضوح مشاهده می‌کردیم که مردم از روش‌های مختلفی را برای استفاده از دوربین تجربه می‌کنند، اما در نهایت خود دستگاه برای آنها مهم است. زیبایی در این است که هنگامی که شما تمامی آن راه‌ها را کنار بگذارید می‌توانید با دوربین خود در آب شیرجه بزنید و با آن غواصی کنید. این تطبیق پذیری در هیچ جای دیگری وجود ندارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید