بهترین تلویزیون‌های ۶۵ اینچی سال ۲۰۱۹ - تکفارس 
بهترین تلویزیون‌های ۶۵ اینچی سال ۲۰۱۹ - تکفارس 

بهترین تلویزیون‌های ۶۵ اینچی سال ۲۰۱۹

بهنام خدابخشی
۳۰ مهر ۱۳۹۸ - 20:02
بهترین تلویزیون‌های 65 اینچی سال 2019

به دنیای جذاب و حیر‌ت‌انگیز رنگ‌های دیجیتال در تلویزیون‌های بزرگ خوش آمدید. تقریبا تمامی تلویزیون‌های اصلی موجود در فروشگاه‌ها ۶۵ اینچی هستند که ما تصمیم گرفتیم در این مقاله با دسته‌بندی‌های مختلف به مقایسه‌ی آن‌ها بپردازیم.

این تلویزیون‌ها آنقدر بزرگ هستند تا کیفیت‌های ۴K و HDR را برای طرفداران خود به نمایش بگذارند ولی نمی‌توان از آن‌ها به عنوان تلویزیون‌های غول پیکر یاد کرد. اکنون که تعداد تلویزیون‌های تولیدی از برند‌های مختلف بسیار زیاد است و تقریبا هر ماه شاهد رونمایی از یک سری جدید از تلویزیون‌های روز دنیا هستیم، تلویزیون‌های ۶۵ اینچی قیمتی ارزان‌تر از قبل دارند. هم‌اکنون شما می‌توانید با مبلغی کمتر از ۵۰۰ دلار یک تلویزیون با صفحه‌ تصویر ۶۵ اینچی خریداری نمایید که کیفیت تصویر آن‌ها فوق‌العاده است.

از گذشته تا به امروز تلویزیون‌ها تغییرات بسیاری کرده‌اند که از پلاسما رسیده‌ایم به تلویزیون‌های ساده اما پیشرفته‌ی امروزی! اکنون در این بخش قرار است بر روی یک مفهوم تمرکز داشته باشیم: «میزان کیفیت تصویر در ازای مبلغ پرداختی»

در پایین لیستی از تلویزیون‌هایی که مورد بررسی قرار داده‌ایم را برای شما آورده‌ایم ولی پیش از آنکه نتایج آزمایش‌ها و مقایسه‌ها را بررسی نمایید لازم است دو نکته را در نظر داشته باشید:

  1. اندازه‌ی تصویر تلویزیونی که به دنبال آن هستید، چقدر است؟ (۳۲ اینچ، ۴۳ اینچ، ۵۵ اینچ یا ۷۵ اینچ؟) ابتدا در این مورد به خوبی فکر کنید.
  2. آیا تلویزیونی که دنبال آن هستید در مطالب پایین مشاهده نمی‌کنید؟ در آینده‌ای نزدیک قرار است تا تلویزیون‌های مختلفی را مورد بررسی قرار دهیم، پس منتظر مقالات بیشتر باشید.

بهترین تلویزیون سطح بالا در ازای پولی که پرداخت می‌کنید

تلویزیون OLED ال‌جی سری B8P

بهترین تلویزیون‌های 65 اینچی سال 2019

اساسا تلویزیون‌های OLED در کیفیت تصویر با عنوان پادشاهان کیفیت تصویر شناخته می‌شوند ولی قیمت کمی ندارند. نمایشگرهای OLED تلویزیون‌ها را از نظر میزان کیفیت صفحه‌نمایش در نمایش رنگ‌ها می‌توان با نمایشگرهای LCD (یا QLED) مطابقت داد. اکنون که در اواسط سال ۲۰۱۹ میلادی هستیم، از سال ۲۰۱۸ تا به امروز تلویزیون‌های OLED هنوز هم ارزش خرید دارند. سری B8 ال‌جی با کیفیت تصویری نزدیک به سری C9 2019 ال‌جی، با قیمتی بسیار پایین‌تر، ارزش خرید بالایی دارد. با تمامی این تفاسیر، اکنون منتظر هستیم تا تلویزیون B9 2019 ال‌جی در پاییز سال جاری رونمایی گردد، بنابراین جایگاه کنونی B8 آنقدرها دوام نخواهد داشت و سری جدید قطعا قابلیت‎‌ها و کنتراست تصویر بالاتری ارائه خواهد داد.

مقرون به صرفه‌ترین تلویزیون دوره‌ای

تلویزیون TCL سری ۶

بهترین تلویزیون‌های 65 اینچی سال 2019

تمامی تلویزیون‌هایی که تا به الان مورد آزمایش قرار دادیم، در ازای پول کمی که پرداخت می‌کنیم چنین کیفیت تصویری را ارائه نمی‌دادند. یکی دیگر از تلویزیون‌هایی که در سال ۲۰۱۸ میلادی معرفی شد و تا به امروز عملکرد خوبی از خود نشان داد، تلویزیون سری ۶ برند TCL است؛ قیمت این تلویزیون هر روز رو به کاهش است زیرا نسخه‌ی جدید آن پاییز امسال رونمایی خواهد شد. اما این موضوع یک دزدی محسوب می‌شود. در نسخه‌ی جدید قرار است میزان کیفیت تصویر کاهش یافته و تصویری تیره‌تر را شاهد باشیم و همچنین سیستم‌عامل Roku TV بر روی این دستگاه فعال خواهد شد.

پادشاه کیفیت تصویر

تلویزیون OLED ال‌جی سری C9P

بهترین تلویزیون‌های 65 اینچی سال 2019

چه فکری داشتید؟ بهترین گزینه با کمترین هزینه را می‌خواستید؟ بفرمایید. در تست‌های جانبی سری C9 ال‌جی بهترین تلویزیونی است که تا به امروز بررسی کرده‌ایم. حتی توانسته است رکوردهای سری B8 را که در بالا به آن‌ اشاره کردیم، بزند، زیرا به همان اندازه خوب و مقرون به صرفه است. این تلویزیون OLED سال ۲۰۱۹ دارای تمامی قابلیت‌های HDMI 2.1 که برخی از خریداران، به ویژه‌ گیمرها، تمایل بسیار زیادی به خرید این تلویزیون دارند.

دومین رده از بهترین تلویزیون‌های مقرون به صرفه

تلویزیون Vizio سری M8 کوانتوم

بهترین تلویزیون‌های 65 اینچی سال 2019

اگر تلویزیون TCL سری ۶ را در نظر نگیریم، به غیر از تلویزیون Vizio سری M8 کوانتوم هیچ تلویزیون دیگری در ازای مبلغ کمی که پرداخت می‌کنید چنین تصویر با کیفیتی را ارائه نمی‌دهد. در طی تست‌های انجام شده بر روی Vizio و TCL، تلویزیون Vizio توانست با تصویر HDR کیفیت رنگ‌ها را نسبت به TCL بهتر نمایش دهد اما TCL در سایر بخش‌ها به ویژه میزان روشنایی تصویر توانست در رقابت پیروز گردد. تلویزیون TCL به دلیل داشتن سیستم پردازشی Roku smart TV به عنوان بهترین گزینه محسوب می‌شود ولی تلویزیون Vizio نیز می‌تواند یک انتخاب عالی در این بخش باشد. تنها موردی که باید در زمان خرید به آن توجه داشته باشید، این است که حتما سری M8 این تلویزیون را خریداری کنید نه M7. در آینده سایر مدل‌های تلویزیون Vizio را نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد.

ارزشمندترین تلویزیون‌های سری پریمیوم

تلویزیون سامسونگ سری Q70R

بهترین تلویزیون‌های 65 اینچی سال 2019

تلویزیون‌های QLED سامسونگ در واقع همان ال‌سی‌دی‌های فانتزی محسوب می‌شوند؛ این تلویزیون‌ها را با تلویزیون‌های OLED اشتباه نگیرید. تلویزیون سری Q70R سامسونگ از یک تصویر عالی و یک طراحی خاص با چاشنی قابلیت‌های مختلف سامسونگ با قیمتی نسبتا مقرون به صرفه، برخوردار است. البته باید در زمان خرید این تلویزیون حتما بودجه‌ی خود را مدنظر داشته باشید. در صورتی که به برندهای TCL و Vizio علاقه‌ای ندارید، سری Q70R سامسونگ می‌تواند برای شما انتخاب کاملا مناسبی باشد.

با ارزش‌ترین تلویزیون OLED 2019

تلویزیون OLED ال‌جی سری B9P

بهترین تلویزیون‌های 65 اینچی سال 2019

با این وجود که B9P سامسونگ در لیست ما سومین رده را به خود اختصاص داده است ولی این پتانسیل را دارد تا به عنوان بهترین تلویزیون سال ۲۰۱۹ تلقی گردد. این تلویزیون به محض شکسته شدن قیمت و کاهش قیمت آن در فصل تعطیلات به عنوان بهترین گزینه محسوب خواهد شد. سری B9 در مقایسه با B8 دارای قابلیت‌های بیشتری از جمله ویژگی HDMI 2.1 و پشتیبانی از الکسا آمازون و AirPlay 2 اپل است. ممکن است در زمان مشاهده‌ی تصویر آن، کمی تصور کنید که نسبت به C9 ال‌جی از کیفیت کمتری برخوردار است اما باید بگوییم که این میزان از تفاوت بسیار ناچیز است و نمی‌توان آن را مشکل تلقی کرد. البته قیمت آن نسبت به C9 نیز ۱۰۰ دلار ارزان‌تر است.

بهترین تلویزیون با بودجه کم

تلویزیون TCL سری ۴

بهترین تلویزیون‌های 65 اینچی سال 2019

Roku یکی از بسترهای فوق‌العاده برای اجرای اپلیکشن‌هایی نظیر نتفلیکس است و به راحتی بر روی تلویزیون اجرا می‌گردد. لازم به ذکر است که میزان کیفیت تصویر در این مدل از TCL به هیچ عنوان نمی‌تواند مدل‌های مذکور را شکست دهد، وضوح تصویر ۴K و سازگاری آن با HDR هیچگونه تغییری در کیفیت تصویر ایجاد نمی‌کند. اما این قیمت برای بسیاری از افراد مطلوب می‌باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید