امکان وجود نمایشگر بی‌حاشیه و درگاه USB Type-C در سرفیس‌های جدید - تکفارس 
امکان وجود نمایشگر بی‌حاشیه و درگاه USB Type-C در سرفیس‌های جدید - تکفارس 

امکان وجود نمایشگر بی‌حاشیه و درگاه USB Type-C در سرفیس‌های جدید

مسلم رفیعی
۶ مهر ۱۳۹۸ - 13:30
امکان وجود نمایشگر بی‌حاشیه و درگاه USB Type-C در سرفیس‌های جدید - تکفارس 

از مایکروسافت انتظار می‌رود که چندین سخت‌افزار مرتبط با Surface را در رویداد سالانه خود در تاریخ ۱۰ مهر ۱۳۹۸ (۲ اکتبر ۲۰۱۹) در نیویورک رونمایی کند. همچنین شایعه شده‌ که این شرکت برخی از لوازم جانبی کلاسیک خود را نیر به‌همراه دستگاه‌های مرتبط با Surface معرفی خواهد کرد.

با توجه به شایعه قبلی، مایکروسافت ممکن است که در دستگاه‌های سال جاری خود از پردازنده‌های AMD استفاده نماید. یکی از شایعات اظهار می‌دارد که Surface 7 Campus نشخه مبتنی بر ARM این لپ‌تاپ بوده همچنین ممکن است که طراحی کاملاً متفاوتی داشته باشد. بر اساس اظهارات وب‌سایت Frandroid، که ادعا می‌کند که دستگاه‌های جدید مایکروسافت را دیده‌، سرفیس پرو ۷ دارای یک نمایشگر بدون حاشیه بوده که از این لحاظ تا حدودی شبیه به آیپد پرو است. این لپ‌تاپ همچنین دارای درگاه‌های MiniDisplay ،USB-A و USB Type-C است. انواع مختلفی از سرفیس پرو ۷ وجود خواهند داشت که شامل طراحی قدیمی به‌همراه درگاه USB-A، و حتی مدل مجهز به پردازنده‌های نسل دهم اینتل نیز می‌شوند.

انتظار می‌رود که یک بازبینی جزئی در طراحی سرفیس ۷ مشاهده شود. همچنین شایعه شده که Surface Laptop 3 در طراحی خود از فیبر Alcantara بهره نمی‌برد. این احتمال وجود دارد که Surface Laptop به جای Intel به پردازنده‌های AMD مجهز شود. علاوه بر این‌ها، این دستگاه به‌همراه چند درگاه USB Type-C عرضه خواهد شد و همچنین به مشتریان امکان می‌دهد تا از میان رنگ‌های ماسه‌سنگی، آبی یخچالی و شقایقی به انتخاب بپردازند. ما انتظار داریم که مایکروسافت این دستگاه جدید را در رنگ‌های قدیمی مانند مشکی، پلاتینیوم، آبی و همچنین قرمز نیز عرضه نماید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید