مایکروسافت: چیزهای نوآورانه‌ و جدیدی در رویداد پیش‌رو در راه هستند - تکفارس 
مایکروسافت: چیزهای نوآورانه‌ و جدیدی در رویداد پیش‌رو در راه هستند - تکفارس 

مایکروسافت: چیزهای نوآورانه‌ و جدیدی در رویداد پیش‌رو در راه هستند

علی صفرپور
۶ مهر ۱۳۹۸ - 09:58
مایکروسافت: چیزهای نوآورانه‌ و جدیدی در رویداد پیش‌رو در راه هستند - تکفارس 

غول آمریکایی فناوری یعنی مایکروسافت مدعی شده است که «چیزهای جدید و نوآورانه‌ای» در رویداد سخت‌افزاری پیش‌رو معرفی خواهد کرد.

«پیش‌تر هم این را گفتیم‌ایم و باز هم می‌گوییم: چیزهای خلاقانه و جدیدی در رویداد مایکروسافت خواهند آمد.» کانال مایکروسافت سرفیس در توییتر این مورد را در تاریخ ۲۷ ماه ستامبر ۲۰۱۹ توییت کرده بود.

متخصصان مایکروسافت می‌گویند که رویداد سخت‌افزاری مذکور (که در ۲ اکتبر برگزار خواهد شد)، بزرگ‌ترین رویداد مایکروسافت سرفیس از سال ۲۰۱۵ تا به امروز خواهد بود. به‌تازگی در این‌باره شایعاتی هم پیرامون عرضه‌ی یک دستگاه تاشدنی با دو نمایشگر با ویندوز ۱۰ مطرح شده است. حال با این توییت جدید از کمپانی مایکروسافت، ظاهرا این شرکت قصد معرفی نخستین دستگاه تاشدنی خود را با دو نمایشگر و با نام Centaurus دارد.

براساس اخبار مرتبط، چند روز پیش سیستم‌عامل Windows Core درحال اجرای برروی یک ماشین مجازی در سایت Geekbench بوده است. برای کسانی که نمی‌دانند باید گفت که WCOS یا همان Windows Core OS همان چیزی است که برروی دستگاه تاشدنی و جدید مایکروسافت اجرا خواهد شد.

جدا از Centaurus، شایعاتی هم پیرامون عرضه‌ی سرفیس لپ‌تاپ ۳ جدید بدون فیبر آلکانترا وجود دارد. ممکن است شاهد معرفی سرفیس پرو ۷ جدید با حاشیه‌های کوچک نمایشگر همانند نمونه‌ی مشابه در iPad Pro هم باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید