تعویض نمایشگر گلکسی فولد با هزینه ۱۴۹ دلار - تکفارس 
تعویض نمایشگر گلکسی فولد با هزینه ۱۴۹ دلار - تکفارس 

تعویض نمایشگر گلکسی فولد با هزینه ۱۴۹ دلار

مسلم رفیعی
۵ مهر ۱۳۹۸ - 13:00
تعویض نمایشگر گلکسی فولد با هزینه ۱۴۹ دلار - تکفارس 

در عرض چند روز، سامسونگ گلکسی فولد دوباره فروش خود را در ایالات متحده با قیمت ۱۹۸۰ دلاری ادامه داد. یکی از اسرار بزرگ راه‌اندازی دوباره این محصول، همان کاری است که سامسونگ برای اجتناب از شکستی دیگر انجام داده است. این اقدام یک عمل مضحک آموزش و هشداری است و اگر هیچ یک از اقدامات صورت‌گرفته توسط این شرکت، نتوانند خریداران این گجت را قانع نماید، آنگاه سامسونگ فقط یک بار نمایشگر این گوشی را با قبمتی ۱۴۹ دلاری تعویض خواهد کرد.

به‌طور خلاصه، سامسونگ محافظ صفحه‌‎نمایش را در قسمت انحناها تقویت کرده تا شما وسوسه نشوید که آن را از جا درآورید، اما‌ اندازه شکاف در هنگام بسته شدن نیز کاهش می‌یابد. برای حفاظت بهتر قسمت‌های درونی از خرده‌ریزها و نیز پوشش قسمت پشتی نمایشگر، محافظ‌هایی تعبیه شده‌اند.

مشتریانی که این گوشی را خریداری می‌کنند، باید یک قرار ملاقات گذاشته و به فروشگاه‌های خرده‌فروشی بروند تا گجت خود را تحویل بگیرند. سامسونگ به‌طور مرتب تأکید می‌کند که این محصول در مقادیر محدود موجود خواهد بود و همچنین اضافه می‌کند که آن را مستقیماً به هر کسی ارسال نخواهد کرد. این شرکت در عوض از کاربران می‌خواهد تا این گوشی را از یک شرکت مانند: Best Buy ،AT&T و یا فروشگاه خرده‌فروشی Samsung Experience تهیه نمایند.

در رابطه با آنباکسینگ گلکسی فولد، ابتدا یک تکه کاغذ می‌بینید که می‌گوید: صفحه‌نمایش این گوشی از لایه‌های نازک ساخته شده‌ است. خود این کاغذ شفاف است، ظاهراً هدف سامسونگ این بوده که حساس بودن نمایشگر این گوشی را بیشتر به مخاطب القا نماید. پس از آن، یک کاغذ سیاه‌رنگ دیگر را می‌بینیم که Galaxy Fold Premier Service را توصیف می‌کند. متأسفانه، این ورقه نیز چیزی جز ضمانت یک ساله سامسونگ را ارائه نمی‌دهد، یعنی همان تعویض یک‌باره صفحه‌نمایش با قیمت ۱۴۹ دلار. البته این گزینه تنها برای افرادی صدق می‌کند که این محصول را قبل از تاریخ ۱۰ دی ۱۳۹۸ (۳۱ دسامبر ۲۰۱۹) خریداری نمایند، همه می‌خواهند بدانند که بعد از این تاریخ چه اتفاقی می‌افتد؟

تعویض نمایشگر گلکسی فولد با هزینه ۱۴۹ دلار - تکفارس 

سرانجام پس از اینکه دربان جعبه این گوشی، شما را از میان آن دو تکه کاغذ رد نمود، بالاخره موفق خواهید شد که از خود گلکسی فولد استفاده کنید، اما این محصول نیز در یک پلاستیک پیچیده شده و همچنین هشدارهایی نیز بر روی آن چاپ شده‌اند. ‌این نوشته‌ها بیشتر شبیه به هشدارهای شرکت‌های داروسازی است که عوارض جانبی یک دارو را افشاء می‌نمایند. در زیر به برخی از هشدارهای سامسونگ اشاره می‌کنیم:

  • صفحه‌نمایش را با یک شیء سخت یا تیز مانند خودکار یا ناخن فشار ندهید.
  • هیچ شیئی مانند کارت‌، سکه و یا کلید را بر روی نمایشگر قرار ندهید.
  • این دستگاه در برابر آب و یا گردوغبار مقاوم نیست. آن را در معرض مایعات یا ذرات کوچک قرار ندهید.
  • هیچ شیء چسبنده مثل فیلم یا برچسب را به نمایشگر اصلی نچسبانید و همچنین لایه محافظ بالایی را نیز دستکاری نکنید.
  • فاصله مطمئنی را بین دستگاه خود و اشیای اطراف مانند کارت‌های اعتباری یا دستگاه‌های پزشکی قابل کاشت، که ممکن است تحت تأثیر امواج الکترومغناطیسی قرار گیرند، حفظ نمایید. اگر یک دستگاه پزشکی قابل کاشت دارید، قبل از استفاده از این گوشی با پزشک خود مشورت کنید.

تعویض نمایشگر گلکسی فولد با هزینه ۱۴۹ دلار - تکفارس 

بعد از همه این‌ها، سرانجام شرکت سامسونگ به شما کمک خواهد کرد که گوشی را راه‌اندازی کرده و سپس داده‌های خود را به آن منتقل کنید. این شرکت همچنین می‌توانند توضیح دهند که چگونه سیستم چندکاره (multitasking) منحصربه‌فرد این گوشی کار می‌کند.

سامسونگ همچنین یک شماره‌ تلفن ویژه را به مشتریان گلکسی فولد اختصاص داده و بدین‌شیوه به شما امکان می‌دهد تا نیازهای مرتبط با پشتیبانی خود را رفع نمایید. هرچند که امکان گفتگوی تصویری از طریق اپلیکیشن Samsung Members نیز فراهم است.

تلفن‌ها چیزهای جالبی هستند. زمانی که در صف هستید و یا هنگامی که یک دقیقه وقت دارید تا به چیزی نگاه کنید، آن‌ها در دستان شما قرا می‌گیرند. اما پس از آن، تمامی لحظات ما را پر می‌کنند و خیلی هم بیشتر. گلکسی فولد بزرگ‌تر از آن چیزی است که بتوان آن را در شرایط مشابه بالا استفاده نمود. وقتی در حال راه رفتن هستید، کم‌تر از یک تلفن مفید است و هنگامی که نشسته‌اید، مفیدتر از یک گوشی هوشمند واقع می‌شود. در نهایت باید بگوییم که تجربه کاربری این گوشی در مواقع مختلف، متفاوت خواهد بود.

اگر این گوشی نظر شما را نیز جلب کرده و همچنین ۱۹۸۰ دلار برای خرید این محصول لوکس آزمایشگاهی، ۱۴۵ دلار برای تعویض نمایشگر آن (البته در صورت نیاز)، در صورتی که همه این هشدارها شما را فراری نمی‌دهند و اینکه شما هم قول دهید که این گوشی را در معرض گردو غبار و یا رطوبت قرار ندهید و در آخر، آن را از Best Buy یا AT&T خریداری کنید، می‌توانید از تاریخ ۵ مهر ۱۳۹۸ (۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹) اقدام به سفارش این محصول نمایید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.