Huawei Harmony Studio ظاهراً یک ابزار برای توسعه‌دهندگان است - تکفارس 
Huawei Harmony Studio ظاهراً یک ابزار برای توسعه‌دهندگان است - تکفارس 

Huawei Harmony Studio ظاهراً یک ابزار برای توسعه‌دهندگان است

مسلم رفیعی
۳ مهر ۱۳۹۸ - 11:45
Huawei Harmony Studio ظاهراً یک ابزار برای توسعه‌دهندگان است - تکفارس 

شرکت هواوی، در حال حاضر در موقعیت حساسی قرار دارد، زیرا به‌تازگی اولین گوشی خود را بدون فروشگاه Google Play Store عرضه نموده است. این بهدین‌معنی است که این شرکت شدیداً در تلاش است تا جایگاه سیستم‌عامل موبایلی جدید خود، یعنی هارمونی را تثبیت نماید. بخش دیگری از این تلاش مربوط به رونمایی از Huawei Harmony Studio می‌شود.

با توجه به اعلانات INPI (مؤسسه ملی دارایی‌های صنعتی) در آرژانتین، درخواست ثبت این علامت تجاری در تاریخ  ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ (۱۸ سپتامبر ۲۰۱۹) صورت گرفته است. این نشان تجاری همچنین به EUIPO (دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا) نیز ارائه شده و قرار است که در تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها، پوشیدنی‌ها، بلندگوهای هوشمند، مسیریاب‌ها، لپ‌تاپ‌، رایانه‌های شخصی، تلویزیون‌های هوشمند، اتوموبیل و غیره … مورد استفاده قرار گیرد.

Huawei Harmony Studio احتمالاً یک پرتال مختص توسعه‌دهندگان است که به آن‌ها کمک می‌نماید تا اپلیکیشن‌های خود را به این سیستم‌عامل و فروشگاه آن بیاورند. هواوی یک مأموریت بسیار دشوار را پیش‌رو دارد تا بتواند فروشگاه اپلیکیشن‌های خود یعنی Huawei AppGallery را به یک جایگزین مناسب برای Google Play Store تبدیل نماید. این شرکت چینی اعلام کرده است که  یک میلیارد دلار را در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده، اما بدون حمایت اپلیکیشن‌های محبوب آمریکایی، احتمال موفقیت این شرکت ناچیز است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید