نمایش میزان باتری به اپلیکیشن Your Phone شد - تکفارس 
نمایش میزان باتری به اپلیکیشن Your Phone شد - تکفارس 

نمایش میزان باتری به اپلیکیشن Your Phone شد

مهدی داوری
۲ مهر ۱۳۹۸ - 19:00
نمایش میزان باتری به اپلیکیشن Your Phone شد - تکفارس 

بروزرسانی جدید اپلیکیشن Your Phone با اضافه شدن قابلیت جدید منتشر شد.

ایجاد ارتباط بین دو دستگاه همواره جز کارهایی است که برنامه نویسان با طراحی اپلیکیشن‌هایی به منظور انجام آن سعی می‌کنند تا این مشکل را حل کنند.

امروزه گوشی‌های هوشمند و کامپیوترهای شخصی دو دستگاه پر کاربرد در زندگی هر فرد است و وصل کردن این دو به یکدیگر همواره یکی از معظلات کاربرها به حساب می‌آید. برای رفع این دغدغه و ایجاد ارتباط و اتصال بین کامپیوترهای شخصی و گوشی‌های هوشمند تاکنون ابزارها و برنامه‌های مختلفی توسط توسعه دهندگان گوناگون ایجاد شده است که هرکدام نقاط قوت و ضعف داشتند. اما با معرفی ویندوز ۱۰ توسط کمپانی مایکروسافت این کمپانی آمریکایی تلاش کرد تا اپلیکیشنی برای اتصال ویندوز و گوشی‌های هوشمند چه با سیستم عامل اندروید و یا آی او اس به وجود بیاورد و به همین دلیل کمپانی مایکروسافت بالاخره اپلیکیشن Your Phone را در اکتبر ۲۰۱۸ منتشر کرد. البته اپلیکیشن Your Phone در واقع نسخه جدید برنامه Phone Companion بود که مایکروسافت آن را سال ۲۰۱۵ معرفی کرده بود.

در اپلیکیشن Your Phone که به شما اجازه می‌دهد تا عکس‌های خود را بین دو دستگاه جا به جا کنید و همین طور به جای استفاده از گوشی برای ارسال پیام کوتاه از ویندوز ۱۰ خود استفاده کنید و یا اعلان‌های دریافتی خود را مدیریت کنید.

اپلیکیشن Your Phone ویندوز ۱۰ به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی از طریق کامپیوتر خود به گوشی هوشمندتان دسترسی داشته باشید.

دو هفته پیش خبری در مورد این که مایکروسافت قصد دارد تا در بروزرسانی بعدی اپلیکیشن Your Phone قابلیت نمایش میزان باتری گوشی هوشمند را به این اپلیکیشن اضافه کند منتشر شد.

چند روز بعد مایکروسافت این ویژگی را برای کاربران Insiders خود در دسترس قرار داد اما هنوز این بروزرسانی اپلیکیشن Your Phone برای همه کاربران در دسترس نبود.

امروز اما بالاخره انالی دیاز (Analy Diaz) در توییتر خود با انتشار پستی از اضافه شدن ویژگی نمایش میزان باتری به اپلیکیشن Your Phone خبر داد و اعلام کرد که این ویژگی برای تمامی کاربران در دسترس خواهد بود.

دیاز در توییتر خود نوشت:

و این ویژگی از حالا برای تمام کاربران اپلیکیشن Your Phone در دسترس خواهد بود. ممنون از تمامی افرادی که این تابستان برای اضافه کردن این ویژگی به اپلیکیشن Your Phone تلاش کردند.

برای تجربه این ویژگی لازم است تا اپلیکیشن Your Phone ویندوز ۱۰ خود را بروز کنید.

شما می‌توانید آخرین نسخه اپلیکیشن Your Phone ویندوز ۱۰ را از لینک اینجا دانلود کنید و یا با رفتن به فروشگاه مایکروسافت برای دانلود آخرین بروزرسانی این اپلیکیشن اقدام کنید. تا از این پس برای چک کردن میزان شارژ گوشی خود نیازی به روشن کردن آن نداشته باشید و بتوانید با استفاده از کامپیوتر خود میزان باتری را چک کنید.

باید ببینیم بعد از این ویژگی مایکروسافت و تیم توسعه دهندگان آن برای بروزرسانی بعدی اپلیکیشن Your Phone چه برنامه‌ای دارند و قصد دارند چه ویژگی را به این اپلیکیشن اضافه کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید