اپلیکیشن Snip and Sketch برای ویندوز ۱۰ بروزرسانی شد - تکفارس 
اپلیکیشن Snip and Sketch برای ویندوز ۱۰ بروزرسانی شد - تکفارس 

اپلیکیشن Snip and Sketch برای ویندوز ۱۰ بروزرسانی شد

مهدی داوری
۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - 21:00
اپلیکیشن Snip and Sketch برای ویندوز ۱۰ بروزرسانی شد - تکفارس 

یکی از اپلیکیشن‌هایی که به صورت پیش فرض در ویندوز ۱۰ نصب است و با راه اندازی اولیه ویندوز ۱۰ می‌توانید از آن استفاده کنید اپلیکیشن Snip and Sketch است.

این اپلیکیشن به شما این اجازه را می‌دهد تا از هر قسمت ویندوز که در حال کار روی آن هستید بتوانید عکس برداری کنید یا به اصطلاح اسکرین شات بگیرید.

علاوه بر این اپلیکیشن Snip and Sketch به کاربران خود اجازه می‌دهد تا در عکس‌هایی که اسکرین شات گرفته‌اید تغییرات انجام دهید. بتوانید روی آن بنویسید، آن را برش دهید و یا آن را به اشتراک بگذارید.

این اپلیکیشن در ابتدا روی ویندوز ۷ و با نام Snipping Tool در دسترس قرار گرفت و کاربران از سال ۲۰۰۲ با استفاده از اپلیکیشن Snipping Tool توانستند تصاویر اسکرین شات‌های خود را به اشتراک بگذارند یا در آن تغییراتی بدهند اما با معرفی ویندوز ۱۰ نام اپلیکیشن Snipping Tool به اپلیکیشن Snip and Sketch تغییر پیدا کرد و در اکتبر سال ۲۰۱۸ اولین حضور خود را روی سیستم عامل جدید کمپانی مایکروسافت تجربه کرد.

پیش از این از بروزرسانی نسخه ۱۰٫۱۹۰۷٫۲۳۹۵٫۰ این برنامه در اینجا گفتیم که قابلیت چند پنجره را به اپلیکیشن Snip and Sketch اضافه کرد.

حالا کمپانی مایکروسافت برای اپلیکیشن Snip and Sketch بروزرسانی جدیدی منتشر کرده است که چند ویژگی جدید به این اپلیکیشن اضافه می‌کند.

شماره نسخه این بروزرسانی ۱۰٫۱۹۰۷٫۲۴۷۱٫۰ است و دو ویژگی پشتیبانی از چند پنجره و قابلیت بزرگنمایی را به اپلیکیشن Snip and Sketch اضافه می‌کند.

فارغ از این دو ویژگی جدید از این به بعد اپلیکیشن Snip and Sketch صفحه اصلی جدیدی خواهد داشت و به شما می‌گوید که چگونه به سرعت روی رایانه شخصی خود عکس بگیرید. گذشته از این، آخرین بروزرسانی اپلیکیشن Snip and Sketch رفع اشکال و بهبود عملکرد را ارائه می دهد.

قابل ذکر است که بروزرسانی جدید اپلیکیشن Snip and Sketch برای تمامی کاربران ویندوز ۱۰ در دسترس است و تمامی کاربران می‌توانند این آپدیت جدید را از فروشگاه ویندوز دریافت کنند.

شما می‌توانید لیست تغییرات جدید اپلیکیشن Snip and Sketch را در پایین مطالعه کنید.

تغییرات اخیر اپلیکیشن Snip and Sketch

  • بزرگنمایی – اکنون به لطف دکمه اضافه شده به اپلیکیشن Snip and Sketch یا از طریق انگشتان خود، می توانید عکس‌های گرفته شده را بزرگنمایی کنید.

  • صفحه اصلی جدید – اپلیکیشن Snip and Sketch دارای صفحه اصلی جدیدی است و پیشنهاد می‌کنیم از میانبر Windows + Shift + S برای راه اندازی سریع برنامه استفاده کنید.

  • گزینه چند پنجره (Windows Multiple) – از تنظیمات برنامه می توانید انتخاب کنید که تصاویر جدید را در صفحه جداگانه باز کنید یا نه.

  • رفع اشکالات گزارش شده و بهبود عملکرد.

 

شما می توانید اپلیکیشن Snip and Sketch را از اینجا بروزرسانی کنید، یا می توانید به فروشگاه مایکروسافت مراجعه کرده و بروزرسانی را انجام دهید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید