اقدام به خودکشی یکی از کارکنان فیسبوک به مرگ او انجامید - تکفارس 
اقدام به خودکشی یکی از کارکنان فیسبوک به مرگ او انجامید - تکفارس 

اقدام به خودکشی یکی از کارکنان فیسبوک به مرگ او انجامید

رضا حسینی
۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - 08:30
کارکنان فیسبوک

ظرف روزهای اخیر یکی از کارکنان فیسبوک اقدام به خودکشی کرد که این عمل در نهایت به مرگ او انجامید.

با وجود آن‌ که به صورت رسمی تایید شده است فرد مذکور از کارکنان فیسبوک بوده اما در حال حاضر نام او اعلام نشده است. البته این موضوع طبیعی به نظر می‌رسد و در اکثر حوادث این‌چنینی معمولا حریم خصوصی افراد رعایت می‌شود.

ماجرا از گزارش یکی از شاهدان حادثه به مرکز پلیس شهر منلو پارک، که یکی از شهرهای واقع در ایالت کالیفرنیا است، آغاز شد. در این تماس تلفنی فردی مدعی شده بود که یک مرد ناشناس خود را از پنجره‌ی یکی از اتاق‌های طبقه‌ی چهارم یک ساختمان بلند به پایین پرت کرده است.

پس از حضور ماموران در محل مورد نظر پیکر بی‌جان فرد مذکور پیدا شد و تلاش‌های امدادگران برای احیا کردن او بی‌نتیجه ماند. خیلی زود مشخص شد ساختمانی که فرد قربانی خود را از بالای آن به پایین پرت کرده است به فیسبوک تعلق دارد و در واقع مردی که اقدام به خودکشی کرده است یکی از کارکنان فیسبوک محسوب می‌شود.

در حال حاضر خودکشی بودن اقدام مرگبار فرد قربانی تایید شده است و هیچ نشانه‌ای از قتل یا جنایت بودن این حادثه در دست نیست. ضمن آن که تحقیقات پلیس برای مشخص شدن دلایل این اقدام نخستین مراحل خود را طی می‌کند. در همین زمینه سخنگوی فیسبوک در یک اظهار نظر رسمی به ادامه‌ی تحقیقات پلیس در مورد این حادثه اشاره کرده و همکاری فیسبوک در تحقیقات مذکور با مقامات مسئول را تایید کرده است. او همچنین حمایت از کارکنان فیسبوک را یکی از اهداف اصلی این شرکت پر آوازه عنوان کرده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید