اطلاعاتی جدید از وانت تایتان جدید نیسان - تکفارس 
اطلاعاتی جدید از وانت تایتان جدید نیسان - تکفارس 

اطلاعاتی جدید از وانت تایتان جدید نیسان

سجاد اسدی
۲۹ شهریور ۱۳۹۸ - 23:46
اطلاعاتی جدید از وانت تایتان جدید نیسان - تکفارس 

پس از تایید این موضوع که قرار است تا به زودی نیسان تایتان اصلاح شده‌ای را ببینیم، شرکت نیسان تقریباً آماده شده است تا وانت باربری جدید خود با طراحی مجدد را به بازار عرضه کند. روز پنجشنبه در نمایشگاه تگزاس اولین تصاویر تایتان ۲۰۲۰ منتشر شد.

این نمایشگاه ایالتی تبدیل به محل پربازدیدی برای عرضه وانت‌های باربری شده است تا شرکت‌ها بتوانند آخرین امکانات این وسیله‌های نقلیه را در این نمایشگاه به معرض دید عموم بگذراند. به هر حال باید به این نکته توجه کرد که تگزاس یکی از بزرگترین بازارهای وانت‌های باربری را در سرتاسر آمریکا داراست. این شرکت اتومبیل‌سازی ژاپنی اطلاعات جزئی و دقیقی از این وانت بازسازی شده خود ارائه نکرده اما تصاویر تیزر نشان می دهند که چراغ‌های جلوی این ماشین براق و برجسته و از نوع LED هستند. در واقع این چراغ‌ها جایگزین چراغ‌های تک عنصری در وانت‌های فعلی شده‌اند.

یکی دیگر از المان‌هایی که در تصاویر تیزر این وانت باربری مشهود بوده، قسمت موج‌دار جلوی ماشین با لوگوی نیسان بر روی آن است. همچنین دو خط هم درست در پشت لوگوی نیسان قرار گرفته است. شرکت اتومبیل سازی نیسان پیش‌تر اعلام کرده بود که قرار است تا در این ماشین‌های باربری تغییرات ظاهری متعددی را شاهد باشیم. همچنین نام نیسان بر روی لوگو با رنگ قرمز به چشم می‌آید. این رنگ قرمز به اندازه کافی می‌تواند جلب توجه کند چرا که حتی در این تصویر هم براق بودن آن مشخص است.

در ابتدای امسال نیسان اعلام کرد که قرار نیست تا موتور‌های Cummins توربو دیزل V8 5 لیتری در این ماشین جایی داشته باشند، هرچند نباید انتظار داشت که نیسان به این نسل از موتور‌ها بازگردد چرا که آخرین استفاده این شرکت از این موتور‌ها به دسامبر سال ۲۰۱۹ بر می‌گردد و پس از آن شرکت نیسان تنها از موتور‌های بنزینی ۵٫۶ لیتری V8 استفاده کرده است. این موتور ۳۹۰ اسب بخار قدرت دارد و می‌تواند ۳۹۴ پوند گشتاور ایجاد کند.

فروش‌های نسل تایتان نسبت به سال گذشته با نزول مواجه بوده اما شاید می‌توان پیش‌بینی کرد که با تغییرات احتمالی در بازطراحی این مدل‌ها شاهد فروش مناسب آنها باشیم. برای فهمیدن این موضوع تا عرضه رسمی یعنی ۲۶ سپتامبر باید صبر کرد. از طرفی این ماشین‌ها در ابتدای سال ۲۰۲۰ برای خرید در دسترس عموم خواهند بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید