اپل واچ اواس ۶ را منتشر کرد - تکفارس 
اپل واچ اواس ۶ را منتشر کرد - تکفارس 

اپل واچ اواس ۶ را منتشر کرد

امیر عسگری
۲۹ شهریور ۱۳۹۸ - 17:30
اپل واچ اواس ۶ را منتشر کرد - تکفارس 

نسخه ۶ واچ او‌اس برای سری ۳ و ۴ ساعت‌های اپل منتشر شد. سری ۵ نیز به همراه واچ اواس ۶ از فردا عرضه می‌شود. سرانجام نیز اپل این به‌روزرسانی را برای سری ۱ و ۲ منتشر خواهد کرد.

این به‌روزرسانی تعداد زیادی فیس واچ و یک اپ استور مستقل را به همراه دارد. توسعه دهندگان می‌توانند برنامه‌هایی را تولید کنند که بطور مستقیم با ساعت اپل کار کنند. اپل نسخه مخصوص ساعت برنامه‌های کتاب صوتی و ماشین حساب و ضبط صدا را به این سیستم عامل اضافه کرده است.

جدیدترین سیستم عامل ساعت هوشمند اپل قابلیتی به نام Taptic Chime دارد که به ساعت اجازه می‌دهد تا در یک ساعت خاص به صدا در آید و با یک لرزش ملایم کاربر را مطلع سازد. کسانی که از ساعت اپل برای دنبال کردن فعالیت‌های بدنی خود استفاده می‌کنند می‌توانند میزان کم و زیاد بودن فعالیت‌های خود را در بازه‌های زمانی ۹۰ روزه تا یک ساله مشاهده کنند. این ویژگی جدید Trends نام دارد و سرعت گام‌ها و وضعیت سلامت قلب را نیز نشان می‌دهد.

واچ اواس ۶ برای محافظت از سلامت گوش کاربران نیز در زمانی که فرد در معرض صدایی با بلندی بیش از ۸۰ دسی‌بل قرار بگیرد، یک صدای هشدار بلند تولید می‌کند. خانم‌ها نیز می‌توانند به کمک ساعت اپل چرخه قاعدگی خود را ثبت و پیگیری کنند.

اپل واچ اواس ۶ را منتشر کرد - تکفارس 

برای دانلود واچ اواس ۶ برنامه ساعت را بر روی آیفون خود باز کرده و به قسمت تنظیمات و بخش به‌روزرسانی بروید. ضمنا مطمئن شوید که ساعت حداقل ۵۰ درصد شارژ داشته باشد. در هنگام به‌روزرسانی ساعت را روی شارژر و در نزدیکی آیفون قرار دهید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید