حضور دوباره HTC در بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده - تکفارس 
حضور دوباره HTC در بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده - تکفارس 

حضور دوباره HTC در بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده

سید محمد معلمی
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - 18:00
حضور دوباره HTC در بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده - تکفارس 

درآمد ماه آگوست HTC به میزان ۶۷ درصد افزایش داشته و حالا این شرکت در حال آماده کردن خود برای بازگشت به بازار است. البته کمپانی تایوانی نمی‌خواهد با توپ پر وارد شود ولی قصد دارد مهارت بالایش در دو صنعت ۵G و واقعیت افزوده را به رخ همگان بکشد و با استفاده از آنها بتواند بخش گوشی‌های هوشمندش را تقویت کند.

درن چن (Darren Chen)، مدیرعامل HTC یادآور می‌شود که دو سوم بازار گوشی‌های هوشمند تایوان را دستگاه‌های ارزان‌تر از ۳۲۰ دلار تشکیل داده‌اند بنابراین این کمپانی می‌خواهد محصولات بیشتری را برای این بخش تولید کند.

بر این اساس، برنامه‌های HTC برای سال ۲۰۲۰ بدین گونه خواهد بود که فناوری واقعیت افزوده را به گوشی‌های هوشمند بیاورد. تا به امروز، گوگل و شیائومی موبایل‌های مبتنی بر VR خود را معرفی کرده‌اند ولی کمپانی تایوانی مورد بحث ما تا کنون چنین کاری انجام نداده است. به علاوه، این شرکت می‌خواهد فروشگاه نرم‌افزارهای مربوط به VR یعنی Viveport VR را با همکاری برخی ارائه‌دهندگان خدمات ارتباطی گسترش دهد تا با گوشی‌های هوشمند همگام‌سازی شود و به عنوان راهکاری استفاده گردد تا فقط مختص هدست‌های واقعیت افزوده Vive که پردازنده اسنپدراگون دارند، نباشد.

HTC همچنین تصمیم دارد تا در سال ۲۰۲۰ و به خاطر تأخیر کمتر شبکه نسل ۵ ارتباطات نسبت به ۴G، گوشی ۵G تولید کند. این شرکت در حال حاضر یک مودم ۵G هوشمند به نام HTC 5G Hub را تولید کرده و به فروش می‌رساند.

حضور دوباره HTC در بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده - تکفارس 

ضمن اینکه خبر می‌رسد که HTC می‌خواهد تمرکز خودش را روی تولید گوشی‌های مبتنی بر بیت کوین افزایش دهد. این کمپانی به تازگی با Bitcoin.com که ۴٫۵ میلیون مشترک مالک ارز مجازی دارد همکاری را آغاز کرده تا بتواند از این پول‌ها در گوشی Exodus 1 به صورت رسمی پشتیبانی کند. موبایل نامبرده به زودی بروزرسانی دریافت خواهد کرد تا از طریق آن اپلیکیشن کیف پول بیت کوین نصب شود.

به نظر می‌رسد اتفاقاتی که قرار است رخ دهد، تنها یک فاز از صدها اقدام HTC باشند زیرا این کمپانی می‌خواهد تخفیف‌هایی را برای فروش برخی کالاها در نظر بگیرد و فروشگاه بیت کوین نیز گوشی Exodus 1 را بفروشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.