vivo TWS Earphone به تراشه کوالکام مجهز است - تکفارس 
vivo TWS Earphone به تراشه کوالکام مجهز است - تکفارس 

vivo TWS Earphone به تراشه کوالکام مجهز است

مسلم رفیعی
۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - 11:00
vivo TWS Earphone به تراشه کوالکام مجهز است - تکفارس 

ظاهراً شرکت vivo یک هفته پر مشغله‌تر از آنچه که ما در ابتدا فکر می‌کردیم را برنامه‌ریزی کرده است. قرار است که پرچمدار NEX 3 5G، در تاریخ ۲۵ شهریور (۱۶ سپتامبر) در شانگهای رونمایی شود. V17 Pro در تاریخ ۲۹ شهریور (۲۰ سپتامبر) و Funtouch OS 9. 1 جدید نیز در روز ۲۶ شهریور (۱۷ سپتامبر) معرفی می‌شوند. مشخص شد که یک vivo جدید دیگر نیز در صف معرفی قرار دارد؛ بله، TWS Earphone. این ایرفون در واقع جایگزین بی‌سیم چینی Apple AirPods است.

شاید علاقه‌ چندانی به این محصول نداشته باشید، اما به نظر می‌رسد که این گجت، این‌بار کمی متفاوت‌تر باشد و بتواند نشان‌دهنده موج جدیدی از هدفون‌های بی‌سیم شود که در نهایت، شاید توان به چالش کشیدن AirPods و ویژگی‌های آن را داشته باشد. قابلیت‌های این ایرفون مدیون تراشه Qualcomm QCC5126 wireless chip هستند.  این تراشه یک نسل جدید از سیلیکون است که به‌طور خاص برای توانمندسازی هدست‌های بی‌سیم طراحی شده است. این هدفون دارای یک معماری پردازش چهار هسته‌ای پیشرفته، یک پردازشگر ۳۲ بیتی فرعی، پشتیبانی از Bluetooth 5.0 و همچنین اتصال بلوتوثی low-power dual-mode است. علاوه بر درجه یک بودن و ثبات اتصالات، تراشه QCC5126 از ترفندی که در Apple AirPods به‌کار رفته؛ یعنی قابلیت voice wake-up استفاده می‌نماید.

اطلاعات TWS Earphone از چندین منبع، از جمله خود کوالکام به بیرون درز کرده‌ است.  ظاهراً Vivo به دلیل کار طولانی‌مدت و تعهد نسبت به صوت موبایلی، به‌عنوان یک شریک عرضه‌کننده انتخاب شده است. یک پست خبری کاملا متفاوت، چند عکس رسمی از این گجت را نشان داده است.

انتظار می‌رود که TWS Earphone در تاریخ ۲۵ شهریور (۱۶ سپتامبر) همزمان با NEX 3 5G معرفی شود. تنها چیزی که اکنون باقی مانده، قیمت‌گذاری و در دسترس بودن این محصول است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید