مرورگر کروم یک بروزرسانی جدید را دریافت کرد - تکفارس 
مرورگر کروم یک بروزرسانی جدید را دریافت کرد - تکفارس 

مرورگر کروم یک بروزرسانی جدید را دریافت کرد

مسلم رفیعی
۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - 12:00
مرورگر کروم یک بروزرسانی جدید را دریافت کرد - تکفارس 

چند روز پیش، گوگل یک بروزرسانی جدید را برای سیستم‌عامل‌های Chrome، Mac ،Windows و Linux منتشر کرد. این بروزرسانی، Chrome را به نسخه ۷۷ ارتقاء داد و همچنین تعدادی از ویژگی‌های جدید و بهبودهایی را نیز به این مرورگر آورد.

در کنار این بروزرسانی‌ها، گوگل قابلیت Global Media controls، رنگ‌ها و مضامین جدید را نیز اضافه کرده است. ویژگی جدید Global Media Control به کاربران امکان می‌دهد تا بدون فشار دادن کلیدهای رسانه‌ای مانند کلیدهای صدا یا پخش، کنترل‌ رسانه‌های در حال پخش را در دست گیرند. این ویژگی برای کاربرانی که دوست دارند در هنگام کار به موسیقی گوش دهند یا اینکه فیلم تماشا نمایند، مفید است. Global Media controls تقریباً در تمامی وب‌سایت‌هایی که فیلم پخش می‌کنند، کار می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد تا رسانه‌ها را با سهولت مدیریت نمایند. برای استفاده از قابلیت Global Media controls، باید آن را فعال کنید.

جدا از این، گوگل همچنین تم‌ها و رنگ‌های جدیدی را در نیز به این مرورگر افزوده است که برای استفاده از آن‌ها باید مراحل زیر را طی نمایید:

  • chrome: //flags/#ntp-customization-menu-v2
  • chrome: //flags/#chrome-colors
  • chrome: //flags/#chrome-colors-custom-color-picker

باید این بروزرسانی را به‌صورت خودکار دریافت کنید. البته همیشه می‌توانید با مراجعه به Help>About Chrome، به‌صورت دستی امکان بروزرسانی را بررسی نمایید. اگر به‌طور خودکار این بروزرسانی را نصب نکرده باشید، آنگاه به‌صورت دستی باید نسخه ۷۷ Chrome را بارگیری و نصب نمایید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید