موزیلا از خدمات پولی خود پرده برداشت - تکفارس 
موزیلا از خدمات پولی خود پرده برداشت - تکفارس 

موزیلا از خدمات پولی خود پرده برداشت

علی اسکندری
۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - 22:31
موزیلا از خدمات پولی خود پرده برداشت - تکفارس 

موزیلا بدون هیچ سر و صدایی از محصول جدید خود پرده برداشت که این امکان را به کاربران صاحب کسب‌وکار می‌دهد تا از پشتیبانی بهره ببرند. گفتنی‌ست قیمت این خدمات ۱۰ دلار به ازای هر نصب است. در این پشتیبانی شما می‌توانید به‌صورت خصوصی باگ‌ها را گزارش دهید و نسخه بهبود یافته را تحویل بگیرید. همچنین با کمک این خدمات قادرید به پرتال مشتریان دسترسی داشته باشید و سوالات خود را مطرح نمایید.

به گفته موزیلا تا وقتی می‌توانید از این خدمات استفاده کنید که لپ‌تاپ یا کامپیوترتان نیازهای اولیه برای اجرا کردن این پشتیبانی را داشته باشد. خوش‌بختانه این محصول در سیستم‌عامل مختلف مثل مک و ویندوز نیز موجود است. در حقیقت موزیلا در حال معرفی محصولات و خدماتی پولی است که این موضوع دقیقا بعد از Test Pilot برای فایرفاکس مطرح شد. به‌نظر می‌رسد مرورگر موزیلا به شبکه اختصاصی (یا همان VPN) مجهز خواهد شد که در نسخه پولی این برنامه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در واقع موزیلا در تلاش است تا با عرضه این محصولات سود شرکت را افزایش دهد.

برای این‌که بتوانید به خدمات جدید و پولی موزیلا دسترسی داشته باشید، باید به سایت موزیلا مراجعه نمایید و یک پرسش‌نامه را پر کنید تا با تیم فروش موزیلا در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید