محصولات جدید آمازون در راه هستند - تکفارس 
محصولات جدید آمازون در راه هستند - تکفارس 

محصولات جدید آمازون در راه هستند

علی اسکندری
۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - 23:31
محصولات جدید آمازون در راه هستند - تکفارس 

این هفته اپل از گوشی‌های جدید خود پرده برداشت و همه توجهات را به‌سمت خود جلب کرد. اما حالا وقت آن است که منتظر معرفی گوشی‌های جدید گوگل باشیم که در زمان نامعلومی (!) در ماه بعد رونمایی خواهند شد. همچنین در ماه بعد نیز محصولات جدید مایکروسافت نیز به بازار عرضه می‌شوند. در این بین آمازون نیز می‌خواهد از نسل جدید کالاهای دیجیتال خود در ۲۵ سپتامبر (سوم مهرماه) پرده بردارد.

طبق معمول، غول صنعت تجارت الکترونیک با یک گوشی جدید به بازار موبایل‌های هوشمند ورود پیدا خواهد کرد. این اولین بار (البته بعد از سال ۲۰۱۴) است که آمازون یک گوشی تولید می‌کند. همچنین تبلت‌هایی نیز در مراسم آتی آمازون معرفی خواهند شد. همان‌طور که می‌دانید این شرکت امسال تبلت مخصوص کودکان خود را به‌روزرسانی کرده است و ما فکر می‌کنیم نسخه به‌روز شده تبلت‌های Fire HD 8 و Fire HD 10 در راه باشد.

البته گمانه‌زنی‌هایی نیز در خصوص معرفی یک Echo جدید نیز به‌گوش می‌رسد. در کنار این گجت هوشمند، طیف وسیعی از دستگاه‌های هوشمند مثل نمایشگر دیواری و اسپیکر بلوتوثی نیز عرضه می‌شوند که همگی از دستیار صوتی آمازون سود می‌جویند. البته دشوار است بگوییم دقیقا چند دستگاه جدید در مراسم ۲۵ سپتامبر در کنار Echo معرفی می‌شوند، اما با این حال نمی‌توان روحیه رقابت‌طلبانه آمازون را پنهان کرد. این شرکت می‌خواهد پاسخی قدرت‌مند به محصولی مثل هوم‌پاد اپل و اسپیکر هوشمند گوگل بدهد. اما موضوع رقابت آمازون با اپل به همین‌جا ختم نمی‌شود.

شایعات حاکی از آن هستند که غول آمریکایی قصد دارد در رقابت با هندزفری‌های اپل – ایرپادها – از هندزفری‌های بلوتوثی خود نیز در مراسم مذکور پرده بردارد. این ایربادها به شما این امکان را می‌دهند تا بدون سیم به موسیقی‌های دل‌خواه‌تان گوش دهید و خوش‌بختانه به دستیار صوتی آمازون نیز مجهز هستند. گفتنی‌ست کیفیت صدای این هندزفری‌ها هر کاربری را راضی می‌کند. این محصول فرصت‌طلبی و در عین حال آینده‌نگری آمازون را نشان می‌دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید