اوبر ۲۰۰ میلیون دلار در صنعت کامیون سرمایه‌گذاری کرد - تکفارس 
اوبر ۲۰۰ میلیون دلار در صنعت کامیون سرمایه‌گذاری کرد - تکفارس 

اوبر ۲۰۰ میلیون دلار در صنعت کامیون سرمایه‌گذاری کرد

علی اسکندری
۲۱ شهریور ۱۳۹۸ - 12:00
اوبر ۲۰۰ میلیون دلار در صنعت کامیون سرمایه‌گذاری کرد - تکفارس 

با این‌که اوبر سالانه میلیون‌ها دلار سود نصیب این شرکت می‌شود، اما این شرکت ضررهای زیادی نیز متحمل می‌شود. به‌تازگی برند مذکور اعلام نموده که می‌خواهد ۲۰۰ میلیون دلار بر روی صنعت کامیون سرمایه‌گذاری نماید و استارتاپ خود را که در این زمینه فعالیت می‌کند، حمایت کند. این در حالی‌ست که اوبر به‌تازگی در حدود ۵ میلیارد دلار از دست داده است.

کارشناسان بر این عقیده هستند که صنعت کامیون مناسب کسب‌وکار اوبر نیست و سرمایه‌گذاری در این حوزه باعث ضرر بیش‌تر شرکت خواهد شد. اما مدیران بالارده اوبر عقیده دارند که استارتاپ این شرکت به‌سرعت رشد خواهد کرد و محبوب خواهد شد. همچنین مدیرعامل این استارتاپ می‌گوید که درخواست‌های کامیون اینترنتی در حال افزایش است و بسیار زیاد است.

همچنین اوبر برنامه‌هایی برای کامیون‌داران در نظر گرفته که به آن برای گاز و خرید تایرهای جدید کمک می‌کند. مدیران این شرکت می‌گویند که استارتاپ مذکور پرسرعت‌ترین شرکت زیرمجموعه اوبر است.

مدیر این استارتاپ زمانی به اوبر پیوست که این شرکت تاکسی اینترنتی، برند Otto را خریداری نمود. در حقیقت این شرکت در حوزه کامیون‌های خودران فعالیت می‌کرد. Ron چندی پیش با نشریه Verge مصاحبه‌ای کرد و اذعان می‌نماید:

اوبر بازار حمل و نقل را در دست دارد و به‌راحتی می‌تواند در این بخش به موفقیت‌های بیش‌تری با توجه به طرح تجاری برسد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.