احتمال عرضه میت ایکس هواوی از ماه اکتبر - تکفارس 
احتمال عرضه میت ایکس هواوی از ماه اکتبر - تکفارس 

احتمال عرضه میت ایکس هواوی از ماه اکتبر

امیر عسگری
۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - 22:30
احتمال عرضه میت ایکس هواوی از ماه اکتبر - تکفارس 

هواوی ممکن است فروش میت ایکس تاشو را از ماه آینده آغاز کند.

ریچارد یو مدیرعامل هواوی ابراز امیدواری کرده بود که فروش این گوشی آغاز شود، اما بخاطر تکنولوژی ۵G و همچنین زمانبر بودن تطبیق برنامه‌ها با سایز جدید نمایشگر برای توسعه دهندگان، این زمان کمی طولانی شده است.

گزارشی ماه گذشته منتشر شده بود، که در آن اعلام شد میت ایکس تا ماه نوامبر در دسترس نخواهد بود، اما با توجه به حرف‌های آقای یو، ممکن است فروش آن از ماه اکتبر آغاز شود.

احتمال عرضه میت ایکس هواوی از ماه اکتبر - تکفارس 

وی در نمایشگاه ایفا اعلام کرد:

ممکن است از ماه آینده فروش آن را شروع کنیم. ساخت این گوشی در کنار پرهزینه بودن، چالش‌هایی در زمینه تولید انبوه نیز داشته است. هواوی ممکن است پردازنده Kirin 990 را که روز جمعه معرفی شده است را در این دستگاه استفاده کند.

این گوشی اولین بار در MWC بارسلونا و بعنوان رقیبی برای گلکسی فولد معرفی شد. پس از مشکلاتی که برای صفحه نمایش گلکسی فولد ایجاد شد، سامسونگ مجبور شد تا با تاخیر این گوشی را وارد بازار کند. سامسونگ در نمایشگاه ایفا اعلام کرد که این گوشی از روز جمعه در کره جنوبی عرضه خواهد شد و از ۱۸ سپتامبر در کشورهای دیگر نیز در دسترس خواهد بود.

برخلاف گلکسی فولد که مانند کتاب باز می‌شود، قسمت تاشوی میت ایکس در قسمت خارجی آن قرار گرفته است و به این معنی است که زمانی آن را باز می‌کنید که نیاز به صفحه نمایشی به اندازه تبلت دارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.