ادغام مایکروسافت با شرکت Movere - تکفارس 
ادغام مایکروسافت با شرکت Movere - تکفارس 

ادغام مایکروسافت با شرکت Movere

مسلم رفیعی
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - 14:00
ادغام مایکروسافت با شرکت Movere - تکفارس 

چند روز پیش، مایکروسافت از مالکیت شرکت Movere؛ که یک استارتاپ در زمینه  مهاجرت ابری است خبر داد. هدف مایکروسافت از این کار، ارائه تجربه‌ای عالی در رابطه با انتقال برنامه‌های موجود و زیرساخت‌ها، به پلتفرم ابری Azure است. مایکروسافت معتقد است که تخصص شرکت Movere به آن‌ها در تحقق این هدف یاری می‌رساند. جرمی وینتر (Jeremy Winter)، مدیر بخش Azure در شرکت مایکروسافت گفت:

قابلیت‌های کشف و ارزیابی نوآورانه Movere، مکمل پلتفرم Azure Migrate و راه‌حل‌های یکپارچه ما خواهند بود، این امر باعث می‌شود تا مهاجرت به پلتفرم ابری ما، برای مشتریان تبدیل به یک فرآیند آسان‌تر شود. ما معتقدیم که مهاجرت‌های ابری موفق، تحول در کسب‌وکار را امکان پذیر می‌سازند و این ادغام، سرمایه‌گذاری‌های ما در این زمینه را برجسته می‌سازد.

مدیرعامل شرکت Movere، کریستین ایرلند (Kristin Ireland) موارد زیر را در پست وبلاگ خود همراه با اعلام این خبر نوشت:

ما با شور و شوق اعتقاد داریم که پلتفرم ابری، کلید دستیابی به ایده‌های سنت‌شکن است و بدین‌وسیله می‌توان بازار را دگرگون ساخت. همراهی در این سفر با مشتریان و شرکای خود، یک امتیاز محسوب می‌شود. بنابراین، از شرکاء و مشتریان خود تشکر می‌نماییم که اجازه دادند تا بخشی از این سفر باشیم. ما بسیار هیجان‌زده هستیم که قرار است تا به عنوان بخشی از تیم Microsoft Azure، عملکردی سریع‌تر و بهتر را برای شما به ارمغان آوریم.

ادغام با مایکروسافت فقط ترکیب بهترین و قابل اعتمادترین پلتفرم ابری با یک پلتفرم داده و بینش قدرتمند نیست؛ این کار همچنین ادغام شور و اشتیاق دو شرکت نیز هست، شرکت‌هایی که به دنبال جابجایی کوه‌ها برای مشتریان خود، از طریق یک اکوسیستم عمیق شراکتی هستند و هدف نهایی آن‌ها این است که بتوانند تحولات تجاری مشتریان را با سرعت نور تحویل دهند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید