آمازون تغییراتی را در خط تولید Fire TV اعمال کرد - تکفارس 
آمازون تغییراتی را در خط تولید Fire TV اعمال کرد - تکفارس 

آمازون تغییراتی را در خط تولید Fire TV اعمال کرد

مسلم رفیعی
۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - 12:04
آمازون تغییراتی را در خط تولید Fire TV اعمال کرد - تکفارس 

دو روز پیش، آمازون مجموعه‌ای از بروزرسانی‌های Fire TV خود را اعلام کرد. همه‌چیز مربوط به سخت‌افزار جدید نمی‌شد، اکثر این اطلاعیه‌ها مربوط به گسترش خطوط تولید موجود می‌شدند. به‌عنوان مثال، خط تولید Amazon Fire TV Edition. این شرکت جهت گسترش پایدار Fire TV Edition، دو دستگاه جدید Nebula Soundbar و Toshiba 65-inch 4K Ultra HD Smart LED TV HDR (به زبان‌های مختلف) را به تولیدات خود اضافه نمود.

از لحاظ سخت‌افزار جدید، آمازون دستگاه تمام جدید Fire TV Cube را که دارای قدرت بیشتری نیز هست، عرضه نمود. این گجت اکنون دو برابر قدرتمندتر از نسل اول Fire TV Cube است و همچنین امکان دسترسی به محتوای ۴K UHD را فراهم می‌سازد. دستیار صوتی الکسا و همچنین ویژگی‌های کنترل صدای محلی نیز جهت پردازش سریع‌تر دستورات آفلاین، به این گجت اضافه شده‌اند.

اکنون امکان پیش‌خرید این دستگاه وجود دارد و از تاریخ ۱۸ مهر (۱۰ اکتبر) به مشتریان در ایالات متحده، کانادا، بریتانیا و آلمان و همچنین از ۱۴ آبان (۵ نوامبر) به کاربران ژاپنی تحویل داده می‌شود.

این شرکت همچنین متعهد شد تا از تاریخ ۱۳ شهریور (۴ سپتامبر) Fire TV Stick ،Fire TV Stick 4K و Alexa Voice Remote را به فرانسه، ایتالیا و اسپانیا تحویل دهد. کاربران این کشورها، از این تاریخ به بعد می‌توانند که این گجت‌ها را خریداری نمایند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید