پیش‌نمایش Project xCloud در مهرماه برای کاربران کره‌ای در دسترس خواهد بود - تکفارس 
پیش‌نمایش Project xCloud در مهرماه برای کاربران کره‌ای در دسترس خواهد بود - تکفارس 

پیش‌نمایش Project xCloud در مهرماه برای کاربران کره‌ای در دسترس خواهد بود

مسلم رفیعی
۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - 10:34
پیش‌نمایش Project xCloud در مهرماه برای کاربران کره‌ای در دسترس خواهد بود - تکفارس 

SK Telecom یکی از بزرگترین شبکه‌های مخابراتی در کره‌جنوبی است و با دارا بودن بیش از ۱ میلیون مشترک شبکه ۵G، بزرگترین پایگاه مشترکین تلفن همراه را در این کشور در اختیار دارد. SK Telecom دیروز همکاری ابری مشترک خود را با مایکروسافت اعلام کرد. به‌عنوان بخشی از این همکاری، SK Telecom ارائه‌دهنده انحصاری سرویس بازی‌های ابری مایکروسافت در کره‌جنوبی خواهد بود. سرویس بازی Project xCloud مایکروسافت از طریق شبکه ۵G شرکت SK Telecom در این کشور در دسترس قرار خواهد گرفت. پیش‌نمایش عمومی Project xCloud در مهرماه (اکتبر ۲۰۱۹) برای مشترکین منتخب سرویس ۵G / LTE این اپراتور کره‌ای عرضه خواهد شد.

SK Telecom و مایکروسافت قصد دارند تا درباره استریم بازی‌ها در بازار کره‌جنوبی، اطلاعات بیشتری کسب نمایند و بدین‌شیوه اطمینان حاصل کنند که بهترین تجربه را به مشتریان خود ارائه خواهند داد.

ریو یانگ سانگ (Ryu Young-sang) معاون و رئیس بخش MNO Business شرکت SK Telecom اظهار کرد:

SK Telecom از این همکاری تجاری معنادار با شرکت مایکروسافت خشنود است. ما انتظار داریم تا با ترکیب ویژگی رقابتی شبکه ۵G شرکت خود و همچنین قدرت مایکروسافت در زمینه پردازش ابری و صنعت بازی، تجربه بازی‌های موبایلی مشتریان خود را به سطح بالاتری برسانیم.

فیل اسپنسر (Phil Spencer)، معاون اجرایی بخش بازی شرکت مایکروسافت نیز اذعان کرد:

رویکرد مایکروسافت به صنعت بازی، تجربیات ۴۰ ساله این شرکت را در زمینه بازی، پلتفرم ابری Microsoft Research ،Azure و سایر گروه‌های تجاری این شرکت را با یکدیگر ترکیب می‌نماید تا بدین‌شیوه، بتوانیم به بازی‌بازان سراسر جهان دسترسی پیدا کنیم. همکاری، مانند قراردادی که امروز با SK Telecom بستیم، جهت ادامه این مسیر و پیشبرد صنعت بازی، ارائه خدمات به بازی‌بازان و استودیوهای بازی‌سازی متعهد در کره جنوبی، بسیار حائز اهمیت است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید