پاندورا قابلیت جدیدی به استوری‌های اینستاگرام اضافه کرد - تکفارس 
پاندورا قابلیت جدیدی به استوری‌های اینستاگرام اضافه کرد - تکفارس 

پاندورا قابلیت جدیدی به استوری‌های اینستاگرام اضافه کرد

بهنام خدابخشی
۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - 15:29
اینستاگرام

در حالی که Spotify هفته‌ی گذشته قابلیت اشتراک‌گذاری موسیقی در بخش استوری‌های فیسبوک را رونمایی کرد، کمپانی پاندورا نیز این قابلیت را برای بخش استوری‌های اینستاگرام معرفی نمود تا کاربران بتوانند موسیقی‌های مورد علاقه‌ی خود را در بخش استوری این شبکه‌ی اجتماعی با سایر افراد به اشتراک بگذارند.

بر اساس گفته‌های کمپانی پاندورا، از امروز تعداد محدودی از کاربران می‌توانند برای اشتراک‌گذاری استوری‌ در اینستاگرام از این قابلیت استفاده نمایند و در طی هفته‌های آینده این ویژگی به صورت عمومی در اختیار تمامی کاربران قرار خواهد گرفت. اکنون در صورتی که می‌خواهید موسیقی‌ مورد علاقه‌ی خود را با فالوئرهایتان به اشتراک بگذارید می‌توانید بر روی گزینه‌ی “Share” و سپس “Instagram Stories” در اپلیکیشن پاندورا (صفحه‌ی Now Playing) کلیک کنید. (لازم به ذکر است که اکنون حتما باید یکی از کاربران پاندورا باشید تا بتوانید از این قابلیت استفاده نمایید)

پس از طی کردن این پروسه با کلیک بر روی گزینه‌ی Cover Art card می‌توانید برای موسیقی یا پادکستی که می‌خواهید در استوری به اشتراک بگذارید، یک افکت و یا متنی جذاب نیز برای آن تعیین کنید. همچنین این امکان نیز برای شما وجود دارد که به طور مستقیم و خصوصی بتوانید برای کاربری دیگر ارسال نمایید.

بر اساس گفته‌ی پاندورا هر یک از این کارت‌هایی که به اشتراک می‌گذارید، بر اساس کاور موسیقی یا تصویر جلد اصلی پادکست، از یک ترکیب رنگی متمایز برخوردار خواهند بود، به این معنی که هر یک از اشتراک‌های پاندورا در استوری‌های اینستاگرام می‌توانند بی نظیر باشند. از طرفی دیگر، کاربران اینستاگرام با مشاهده‌ی استوری Cover Art card می‌توانند به منظور دسترسی مستقیم به محتوای اصلی آن در بخش موسیقی‌ها و یا کتابخانه‌ی پادکست‌های پاندورا بر روی گزینه‌ی “Play on Pandora” کلیک کنند. حتی کاربرانی که نسخه‌ی پریمیوم پاندورا را ندارند می‌توانند پس از مشاهده‌ی یک آگهی کوتاه به لیست موسیقی‌ها و یا کتابخانه‌ی پادکست‌ پاندورا دسترسی پیدا کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.