توسعه‌دهنده مشهور UWP از دراپ‌باکس خارج شد - تکفارس 
توسعه‌دهنده مشهور UWP از دراپ‌باکس خارج شد - تکفارس 

توسعه‌دهنده مشهور UWP از دراپ‌باکس خارج شد

بهنام خدابخشی
۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - 19:59
دراپ‌باکس

تقریبا ۴ سال پیش بود که در خبرها منتشر شد، Rudy Huyn، توسعه‌دهنده‌ی مشهور UWP، به دراپ‌باکس پیوسته است. در آن زمان، این شخص تعدادی از برنامه‌های UWP غیر رسمی را برای سرویس‌هایی نظیر اینستاگرام و دراپ‌باکس ایجاد کرد و پس از اینکه به طور رسمی وارد کمپانی دراپ‌باکس شد، پروژه‌ی ساخت نرم‌افزار قدرتمند Dropbox UWP را اجرا نمود.

در ماه‌ ژوئن سال جاری میلادی، خبرها حاکی از آن بود که دراپ‌باکس تصمیم دارد تا نرم‌افزار UWP خود را برای دسکتاپ حذف نماید و به جای آن از نرم‌افزار جایگزین win32 استفاده نماید. همچنین نام پروژه‌ی UWP را به Dropbox برای ویندوز در S Mode تغییر دهد. اکنون از آن زمان ۴ سال گذشته و خبرها حاکی از آن است که Rudy Huyn از مجموعه‌ی دراپ‌باکس خارج شده است و قطعا خروج وی با مسائلی که ذکر کردیم بی ارتباط نیست.

نکته‌ی جالب اینجاست که Rudy در طی یک توییت اعلام کرد که هنوز قصد دارد بر روی نرم‌افزارهای UWP فعالیت نماید، با این حال که دیگر مایکروسافت از این نرم‌افزارها حمایت نمی‌کند! البته نباید این موضوع را فراموش کنیم که Rudy Huyn به عنوان قهرمان ویندوزفون شناخته می‌شود و توانایی آن را دارد تا این سیستم‌عامل را ب یک اکوسیستم نیمه پایدار تبدیل نماید. این اتفاق دقیقا زمانی افتاد که تقریبا هیچ‌یک از توسعه‌دهندگان شخص ثالث از پروژه‌ی ویندوزفون پشتیبانی نمی‌کردند. به هرحال، امیدواریم که در آینده نقش‌های پررنگ‌تری برای این شخص شاهد باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید