دریافت تأییدیه TENAA توسط گلکسی A20s - تکفارس 
دریافت تأییدیه TENAA توسط گلکسی A20s - تکفارس 

دریافت تأییدیه TENAA توسط گلکسی A20s

سید محمد معلمی
۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - 19:00
دریافت تأییدیه TENAA توسط گلکسی A20s - تکفارس 

سامسونگ با معرفی چندین گوشی مقرون به صرفه و اقتصادی دیگر در خطوط تولید گلکسی A و گلکسی M می‌خواهد این سری را متنوع‌تر از قبل کند. بر اساس جدیدترین خبری که امروز به دستمان رسیده، گوشی بعدی که سامسونگ آن را وارد بازار دستگاه‌های میان‌رده خواهد کرد و اتفاقاً به تازگی تأییدیه TENAA را هم دریافت کرده است، گلکسی A20s نام خواهد داشت. این محصول کمپانی کره‌ای که تا به امروز با اسم رمز SM-A2070 شناخته می‌شد، از نمایشگر ۶٫۴۹ اینچی Infinity-V بهره خواهد برد تا در ناچ شبیه حرف انگلیسی V آن دوربین سلفی جای گیرد. از نظر ظاهری، گلکسی A20s شباهت بسیاری به گلکسی M30 دارد که در ماه مارس معرفی شد.

به هر حال، در قاب پشتی گلکسی A20s سه لنز وجود خواهد داشت و یک سنسور اسکنر اثر انگشت و فلاش LED نیز آنها را همراه خواهند کرد. بر اساس سند TENAA، این دستگاه از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت بهره خواهد برد و ابعاد آن هم ۷٫۹۹*۷۷٫۵۲*۱۶۳٫۳۱ میلی‌متر خواهد بود.

در این گوشی همچنین، امکان قرار دادن مموری کارت میکرو SD فراهم است و سیستم عامل و رابط کاربری آن نیز به ترتیب اندروید ۹ پای و One UI خواهد بود. با مشاهده تصاویر این گوشی متوجه می‌شویم که دکمه پاور در سمت راست جای‌گیری کرده و دکمه کاهش و افزایش صدا به سمت چپ منتقل شده است.

در پایان اشاره کنیم که این گوشی تا کنون تأییدیه‌های وای‌فای و بلوتوث را هم دریافت کرده و این یعنی می‌توانیم به زودی شاهد رونمایی از آن باشیم و از تاریخ ورودش به بازار به همراه سایر جزئیات مطلع شویم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید