تغییر اکانت در Contacts گوشی‌های اندرویدی نیز فراهم شد - تکفارس 
تغییر اکانت در Contacts گوشی‌های اندرویدی نیز فراهم شد - تکفارس 

تغییر اکانت در Contacts گوشی‌های اندرویدی نیز فراهم شد

بهنام خدابخشی
۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - 09:59
Contacts

یکی از قابلیت‌هایی که کمپانی گوگل برای دستگاه‌های خود فراهم نموده این است که شما می‌توانید در اپلیکیشن‌های اصلی این کمپانی به راحتی حساب‌های کاربری مشخص تعریف نموده و تنها با لمس چند گزینه به سرعت میان حساب‌های کاربری دیگر جابجا شوید. Google Maps و Google Drive به کاربران این امکان را می‌دهند تا به راحتی حساب‌های کاربری مختلف خود را در این اپلیکیشن‌ها وارد نموده و با کلیک بر روی آیکون موجود در گوشه‌ی سمت راست بالا (عکس پروفایل کاربر موجود می‌باشد) سریعا میان حساب‌های کاربری خود جابجا شود. بنابراین به جای اینکه بر روی آواتار کلیک کنید تا حساب‌های کاربری مختلف برای شما نمایش داده شود، می‌توانید به راحتی با کشیدن صفحه‌ به سمت چپ، میان اکانت‌های خود جابجا شوید.

این قابلیت هم‌اکنون در نسخه‌ی ۳٫۸٫۳ اپلیکیشن Contacts گوگل موجود می‌باشد و پس از جابجایی در سایر حساب‌های کاربری گوگل می‌توانید تمامی شماره‌ تماس‌های موجود در هر کدام از آن‌ها را داخل یک لیست مشاهده کنید. زمانی که شما در بین حساب‌های کاربری خود جابجا می‌شوید، تنها بخشی که تغییر می‌کند، آواتار شماست. در Google Drive و Contacts با تغییر آواتار، منوی مناسب نیز در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

Contacts

اگر کمی فکر کنید، خواهید دید که با استفاده از این روش می‌توانید کمی از وقت خود را صرفه‌جویی کنید. این قابلیت از مجموعه قابلیت‌هایی است که کمپانی گوگل سعی دارد در گوشی‌های اندرویدی اعمال نماید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید