معرفی رایانه‌های لنوو با پردازنده‌های نسل ۹ و ۱۰ اینتل - تکفارس 
معرفی رایانه‌های لنوو با پردازنده‌های نسل ۹ و ۱۰ اینتل - تکفارس 

معرفی رایانه‌های لنوو با پردازنده‌های نسل ۹ و ۱۰ اینتل

پوریا اسدی
۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - 20:30
معرفی رایانه‌های لنوو با پردازنده‌های نسل ۹ و ۱۰ اینتل - تکفارس 

امروز لنوو چند رایانه شخصی جدید ویندوز ۱۰ را زودتر از رویداد IFA معرفی کرد که از میان آنها می‌توان به IdeaCentre A540 و IdeaPad S540 اشاره نمود. همانطور که عدد ‘۵۴۰’ نشان می‌دهد، این رایانه‌ها برای کارهای روزانه معرفی شده‌اند اما قطعاً قدرت بالایی خواهند داشت.

لنوو می‌گوید که IdeaCentre از “عدم تقارن درخت سرو چینی” الهام گرفته شده است. انداره عجیب و غریب، پایه دارای صدای Dolby و JBL توسط بلندگوهای استریو Harman است که قسمت بالای آن یک پد شارژ بی‌سیم Qi دارد.

در قسمت بالای صفحه نمایش، یک وب کم پاپ آپ به همراه دوربین مادون قرمز برای تشخیص چهره وجود دارد. نحوه قرار گیری این دوربین به شکلی است که محافظ حریم خصوصی برای کاربر خواهد بود.

گزینه‌های موجود برای نمایشگر، صفحه ۲۴ اینچ ۱۰۸۰ پیکسلی یا ۲۷ اینچی ۱۴۴۰p بوده و نسبت صفحه نمایش به بدنه آن ۹۳٪ است. این رایانه‌ها مجهز به پردازنده‌های سری T 35 اینتل بوده و تا پردازنده‌های هشت هسته‌ای Core i7-9700T قابل ارتقا هستند. مدل ۲۴ اینچی با گرافیک AMD Radeon RX 540X ارائه می‌شود در حالی که مدل ۲۷ اینچی گرافیک Radeon RX 560X را به شما منتقل می‌کند.

IdeaCentre A540 در ماه سپتامبر به بازار عرضه می‌شود و برای مدل‌های ۲۴ و ۲۷ اینچی به ترتیب قیمت‌های ابتدایی ۷۹۹٫۹۹ دلار و ۱٫۲۹۹٫۹۹ دلار خواهد داشت.

معرفی رایانه‌های لنوو با پردازنده‌های نسل ۹ و ۱۰ اینتل - تکفارس 

ظاهر مدل IdeaPad S540 از درخت خاصی الهام گرفته نشده است. وزن این لپ‌تاپ تنها ۲٫۷۵ پوند وزن دارد اما با توجه به دامنه قیمتی که دارد از قدرت خوبی برخوردار خواهد بود. این لپ‌تاپ شامل تراشه جدید Core i7-10710U هشت هسته‌ای اینتل از خانواده Comet Lake به همراه یک پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce MX250 است. اگر پردازند‌ه‌های اینتل را دوست ندارید می‌توانید این لپ‌تاپ را با AMD Ryzen 7 دریافت کنید.

این لپ‌تاپ همچنین از نمایشگر ۱۳٫۳ اینچی QHD بهره می‌برد که با توجه به قیمت از وضوح بسیار بالایی برخوردار است. لنوو همچنین گفت که این دستگاه از ویژگی Q-Control  استفادهنموده که از یادگیری ماشینی برای بهینه سازی عمر باتری استفاده می‌کند.

IdeaPad S540 در ماه اکتبر آغاز می‌شود و قیمت مدل ابتدایی آن ۹۹۹٫۹۹ دلار خواهد بود.

لنوو همچنین امروز تعدادی نمایشگر را برای کاربران معرفی نموده است. نمایشگر Lenovo L28u یک صفحه نمایش ۲۸ اینچی ۴K است که از AMD FreeSync پشتیبانی می‌کند و ظاهراً دارای گواهینامه RV Rhineland Eye Comfort است و در حین اسنقاده چشمان شما راحت‌تر خواهد بود.

نمایشگر  بازی Lenovo G34w Gaming با انحنای ۱۵۰۰R و نسبت تصویر ۲۱:۹ بوده  و این صفحه نمایش ۳۴ اینچی ۱۴۴۰p است.

عرضه نمایشگر Lenovo L28u در نوامبر آغاز می‌شود و قیمت ۲۹۹٫۹۹ دلار خواهد داشت. در همین حال نمایشگر بازی G34w ماه فوریه سال آینده میلادی عرضه می‌شود و با برچسب قیمتی ۴۷۹٫۹۹ دلاری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.